Complexity Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Du har en widget du kan bruke. Ellers så finnes det bøttevis av løsninger på play store du kan bruke. Brukte selv "power toggles" på min forrige telefon, å den hadde lommelyktfunksjon. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Widget en fungerer supert den. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 S5 har fått lollipop nå (via kies) Og vi fikk en oppdatering til 4.4.. som bare inkluderte bugfixes.. yeey.. 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 S5 har fått lollipop nå (via kies) Og vi fikk en oppdatering til 4.4.. som bare inkluderte bugfixes.. yeey.. Støtte for gear vr ja. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Låseskjermen har en liten animasjon akkurat når den slås på. Mulig det alltid har der, men har ikke merket det før nå. Klokka og det glir liksom inn i fokus. På en måte. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) S5 har fått lollipop nå (via kies) Og vi fikk en oppdatering til 4.4.. som bare inkluderte bugfixes.. yeey.. Har S5 fått Android 5.x i Norge? Edit: I følge sammobile.com så har faktisk S5 fått Android 5.0,da bør Note 4 få den i løpet av denne måneden, eventuelt starten på neste måned. Endret 12. januar 2015 av ICS-FD Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 S5 har fått lollipop nå (via kies) Og vi fikk en oppdatering til 4.4.. som bare inkluderte bugfixes.. yeey.. Har S5 fått Android 5.x i Norge? Edit: I følge sammobile.com så har faktisk S5 fått Android 5.0,da bør Note 4 få den i løpet av denne måneden, eventuelt starten på neste måned. Oppdaterte damas S5 nå nettop via Kies så jepp. De har beholdt mye mer av Lollipop enn jeg hadde trodd,men spørs til noten. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Sitter og leker meg med Edge nå. Er det mulig og bytte varslingslyd på timeren? På Note 3 kunne jeg endre den ved og trykke på flere valg knappen, men den finnes ikke på Edge'en. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Regner med vi får 5.0.1 når vi først motar den til Note 4, har ikke noe i mot å vente litt lenger for en stabil versjon, en at de pusher dem ut før de er "ferdig testet". Alt til sine gode tid Lenke til kommentar
niqen Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 planlegger å kjøpe note edge i morgen (teknisk sett i dag). er det noen her som har flip wallet coveret til samsung, som har noe å utsette på kvaliteten, eller lignende? holder det grei standard? tenkte å bare skaffe meg noe som skåner skjermen til en viss grad, inntil jeg bestemmer meg helt for hvilken skjermbeskyttelse jeg skal velge Lenke til kommentar
Trond Emil Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Du har en widget du kan bruke. Ellers så finnes det bøttevis av løsninger på play store du kan bruke. Brukte selv "power toggles" på min forrige telefon, å den hadde lommelyktfunksjon. Lenke til kommentar
Trond Emil Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Tenkte mer spesifikt på den funksjonen som gjør at man kan holde inne volum knappen for å slå på, eller noe lignende. . Men takker for alle svar! Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Tenkte mer spesifikt på den funksjonen som gjør at man kan holde inne volum knappen for å slå på, eller noe lignende. . Men takker for alle svar! https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brink.powerbuttonflashlight Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Låseskjermen har en liten animasjon akkurat når den slås på. Mulig det alltid har der, men har ikke merket det før nå. Klokka og det glir liksom inn i fokus. På en måte. den har alltid vært der Men noe spesielt som har blitt endret? Jeg fant ingenting, kanskje kraftigere vibrasjon ? hmm vet ikke, men når jeg taster nå føles det kraftiere ut Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Aldri sett det før, men det er fordi jeg har brukt fingerprint. Da skjer det ikke, tydeligvis. Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Låseskjermen har en liten animasjon akkurat når den slås på. Mulig det alltid har der, men har ikke merket det før nå. Klokka og det glir liksom inn i fokus. På en måte. den har alltid vært der Men noe spesielt som har blitt endret? Jeg fant ingenting, kanskje kraftigere vibrasjon ? hmm vet ikke, men når jeg taster nå føles det kraftiere ut Annen tastelyd på tastatur, om du bruker det. Ellers mener jeg bestemt at overgangen fra kamera-app til galleri er langt raskere, før var denne så treg at jeg anså det som uakseptabelt. Og etter litt bruk mener jeg at "recent app"-funksjonen ikke har blitt særlig raskere, og fortsatt tar litt lengre tid enn den burde. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Noe nytt på Gear VR-fronten? Burde vel dukke opp her etterhvert? Er egentlig ikke så keen på å importere, men gjør nok det om det ikke skjer noe snart. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Noe nytt på Gear VR-fronten? Burde vel dukke opp her etterhvert? Er egentlig ikke så keen på å importere, men gjør nok det om det ikke skjer noe snart.Det eneste nye er at mobilen nå er klar gjort for bruk av VR igjenom oppdateringen, noe som resten nekter og tro siden de leter etter store endringer. Oppdateringen var nok i hovedsak ment for å gjøre telefonen klar til Gear, så ble et par bugfixes og kanskje små optimaliseringer hevet inn i tillegg. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Noen som vet hvordan man får lagt til en Notat-widget på hjemmeskjermen? På S5 var det en widget som rett og slett het "Notat", som var en tekstboks som dukket opp på hjemmeskjermen som man kunne skrive direkte i. Eneste jeg har funnet på Note er "handlingsnotat", men dette ser det ut som om man kun kan skrive på med pennen; jeg vil skrive med tastaturet på mobilen. Med en gang jeg går videre inn i S-Note for å skrive med tastatur, så forsvinner muligheten til å pinne notatet til hjemmeskjermen. Bruker det for å notere gjøremål på jobb, så er mye lettere å ha det organisert uten penn. I tillegg trenger jeg å bruke minst mulig plass på skjermen, så vil helst ha en liten firkantet boks, og ikke et stort S-pen notat. Anyone? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Har selv brukt appen colournote til notat i mange år. Får en liten widget på hjemskjermen med ca ikonsize. Veldig enkelt og greit. Synces og med Google kontoen min slik at jeg slipper å tenke på det om jeg f. Eks bytter tlf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå