Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

S5 har fått lollipop nå (via kies)

Og vi fikk en oppdatering til 4.4.. som bare inkluderte bugfixes.. yeey.. :p

Har S5 fått Android 5.x i Norge?

Edit: I følge sammobile.com så har faktisk S5 fått Android 5.0,da bør Note 4 få den i løpet av denne måneden, eventuelt starten på neste måned.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

S5 har fått lollipop nå (via kies)

Og vi fikk en oppdatering til 4.4.. som bare inkluderte bugfixes.. yeey.. :p

Har S5 fått Android 5.x i Norge?

Edit: I følge sammobile.com så har faktisk S5 fått Android 5.0,da bør Note 4 få den i løpet av denne måneden, eventuelt starten på neste måned.

Oppdaterte damas S5 nå nettop via Kies så jepp.

De har beholdt mye mer av Lollipop enn jeg hadde trodd,men spørs til noten.

Lenke til kommentar

planlegger å kjøpe note edge i morgen (teknisk sett i dag). er det noen her som har flip wallet coveret til samsung, som har noe å utsette på kvaliteten, eller lignende? holder det grei standard?

tenkte å bare skaffe meg noe som skåner skjermen til en viss grad, inntil jeg bestemmer meg helt for hvilken skjermbeskyttelse jeg skal velge :)

Lenke til kommentar

Låseskjermen har en liten animasjon akkurat når den slås på. Mulig det alltid har der, men har ikke merket det før nå.

Klokka og det glir liksom inn i fokus. På en måte.

den har alltid vært der

Men noe spesielt som har blitt endret? Jeg fant ingenting, kanskje kraftigere vibrasjon ? hmm vet ikke, men når jeg taster nå føles det kraftiere ut

Lenke til kommentar

Låseskjermen har en liten animasjon akkurat når den slås på. Mulig det alltid har der, men har ikke merket det før nå.

Klokka og det glir liksom inn i fokus. På en måte.

den har alltid vært der

Men noe spesielt som har blitt endret? Jeg fant ingenting, kanskje kraftigere vibrasjon ? hmm vet ikke, men når jeg taster nå føles det kraftiere ut

Annen tastelyd på tastatur, om du bruker det. Ellers mener jeg bestemt at overgangen fra kamera-app til galleri er langt raskere, før var denne så treg at jeg anså det som uakseptabelt. Og etter litt bruk mener jeg at "recent app"-funksjonen ikke har blitt særlig raskere, og fortsatt tar litt lengre tid enn den burde.

Lenke til kommentar

Noe nytt på Gear VR-fronten? Burde vel dukke opp her etterhvert? Er egentlig ikke så keen på å importere, men gjør nok det om det ikke skjer noe snart.

Det eneste nye er at mobilen nå er klar gjort for bruk av VR igjenom oppdateringen, noe som resten nekter og tro siden de leter etter store endringer.

Oppdateringen var nok i hovedsak ment for å gjøre telefonen klar til Gear, så ble et par bugfixes og kanskje små optimaliseringer hevet inn i tillegg.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man får lagt til en Notat-widget på hjemmeskjermen? På S5 var det en widget som rett og slett het "Notat", som var en tekstboks som dukket opp på hjemmeskjermen som man kunne skrive direkte i. Eneste jeg har funnet på Note er "handlingsnotat", men dette ser det ut som om man kun kan skrive på med pennen; jeg vil skrive med tastaturet på mobilen. Med en gang jeg går videre inn i S-Note for å skrive med tastatur, så forsvinner muligheten til å pinne notatet til hjemmeskjermen. Bruker det for å notere gjøremål på jobb, så er mye lettere å ha det organisert uten penn. I tillegg trenger jeg å bruke minst mulig plass på skjermen, så vil helst ha en liten firkantet boks, og ikke et stort S-pen notat. Anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...