Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Ikke rart at en av de som har nevnt her at de har fått oppdateringen sa han fikk Telenor appene reInstallert, har aldri hatt dem selv om jeg kjøpte hos Telenor med binding, men jeg har NEE versjon, men dette var var jo nesten en sensasjon, TEN har alltid hengt lenge bak NEE når jeg har hatt telefoner med TEN tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vist bli spennende å se om dette blir siste Samsung telefonen min nå ja, ser vg skriver om A3 og A5 som begge er i hel metall og har selvfølgelig med seg dens kjedeligheter blant annet:

Serien har ikke avtagbart bakdeksel, men plass for minnekort og SIM-kort i skuffer langs siden.

Lenke til kommentar

Hei, kjøpte en uåpnet Note4 via Finn.no for litt siden. Telefonen fungerer knall, og kvittering for kjøpet fulgte med. Ettersom jeg bruker denne mye i jobbsammenheng, får jeg refundert et fast beløp (3000 kr). Må derfor ha kvittering fra butikk eller lignende med kjøpesummen.

Problemet er at han jeg kjøpte fra har kjøpt telefonen tilknyttet sitt telefonabonnement (ulåst). På kvitteringen (som fungerer som garantibevis) står derfor ikke kjøpesummen.

Jeg trenger altså kopi av en vilkårlig kvittering som viser en kjøpesum. Alternativt må jeg kjøpe en ny og selge den, samt bruke denne kvitteringen.

Noen kloke forslag er ute?

Lenke til kommentar

noen som vet hvor note edge selges / kan bestilles uten abonnement?

Fikk bestillt en i går hos Spaceworld.

Bor du i Oslo området, så er den på lager i 1 butikk.

Ellers kan du følge med på disse:

Telenor

Prisguide.no

Ligger og noen ute på Finn.no til diverse priser.

ikke dårlig! bestilte du uten abo? jeg kontaktet spaceworld strømmen storsenter i går, og forhørte meg angående dette, men de var tydelige på at de kun solgte telefonen med abonnement. det var litt skuff :)

skal uansett holde et våkent øye med telenor og prisguide helt klart. en siste løsning vil være å suse litt inn på finn og se, men forhåpentligvis får jeg ordnet noe via en forhandler :)

:dribble:

Lenke til kommentar

Jeg bestillte uten abo. Rart at det ikke skulle gå i butikken. :hmm:

ja, det var en smule merkverdig. butikksjefen for spaceworld strømmen storsenter sa ihvertfall følgende:

"vi selger denne telefonen kun med telenor abonnement."

bestilte du via en butikk, eller via nett?

ikke alltid lett å bli klok på enkelte forhandlere, men jeg får bare fortsette å forhøre meg rundt,

så får jeg vel napp før eller siden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...