Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min ser fint ut på hvite, men ved veldig skarpe innsynsvinkler skjer det noe. Men de er såpass at det blir irrelevant.

Dog har jeg lest at det er mulig det er store forskjeller fra enhet til enhet på dette med skjerm.

Lenke til kommentar

Nei, bare en s3 og en note3 sånn "i hus", men hvis jeg husker det når jeg we hos en kompis eller venninne med iPhone skal jeg ta bilde =) .

Basic ja, er den som skal være god på det der og... Merkelig. Samme resultat uansett modus?

Lenke til kommentar

Har ikke fått noe hverken i Kies eller OTA. Har (og har hatt en stund) *ANJ4. Hva har du?

Når det er sagt, så sendte jeg en henvendelse til Samsung for å få et svar på hvorfor det tar så lang tid før vi i Norden får Lollipop.

Svaret var langt og godt formulert, men kort oppsummert var svaret at man i hvert land må vente på godkjenning fra operatørene.

Jeg fulgte ikke opp med oppfølgingsspørsmål, men hvis det er slik at operatørene må forhåndsgodkjenne oppdateringer, så skjønner ikke jeg hvorfor de med operatørlås må vente så himla lenge med å få oppdatert sine telefoner. Er det slik Samsung hevder, så har jo operatørene fått god tid på å gå gjennom kode og tilpasse egen kode i dette.

Endret av IT-guy
Lenke til kommentar

Ingenting her heller, verken via OTA eller kies.

Kjører og NJ4.

Rart at operatørene må godkjenne en oppdatering til ulåste telefoner da?

Edit: Må sies at NJ4 har kjørt latterlig stabilt da. Ikke hatt noe problemer som jeg kommer på.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Fikk en oppdatering på 137mb OTA nå. Noen andre? Har ikke kjørt den gjennom ennå.

Fikk denne på søndag. Ingen problemer. Endret tastaturlyd, om du bryr deg om sånt. Fikser kamera-til-galleri-hangen. Bloat-apps fra Telenor ble reinstallert.

Lenke til kommentar

Hvordan rulles slike oppdateringer vanligvis ut? Finner det merkelig at enkeltbrukere får det med mange dagers forskjell i samme marked.

Man blir vandt med det etter noen år med smart telefoner :)

Man er heldige om det kun er snakk om dager i forskjell, snakker jo av og til uker å kanskje enda mer av og til.

Lenke til kommentar

Tja, jeg har hatt iPhone siden 2008 (og har det for så vidt fortsatt; Note 4 tilhører fruen med meg som teknisk admin), og der er det kun serverload som har begrenset tilgangen til oppdatert software i samme marked, ikke tilsynelatende tilfeldig over en ukes periode.

Lenke til kommentar

Jeg registrert at det er endret bakgrunn på min nye note 4 kontra note 3.

På note 3 er det hvit skrift på sort bakgrunn, mens det på note 4 er hvit bakgrunn

med sort skrift. På note 3 er det versjon 4.4.2 mens note 4 har 4.4.4 er det grunnen til dette?

Vet noen om det er mulig å bytte mellom hvit og sort bakgrunn på note 4?

Kanskje noen vet om det lar seg gjøre å endre tastaturlyden til noe annet enn den

skvulpelyden? Registrerte at det var noen som hadde oppgradert til versjon 5

som nevnte noe om tastaturlyd kjenner noe til det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...