Randeboy Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Er det bare jeg som synes at hvitt har et blåaktig preg? Ser veldig blå ut når jeg sammenligner hvitt med min iPhone5s. I tillegg forsterkes d ved å se på skjermen fra en vinkel. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 hvitt har et blåaktig preg? Amoled. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Alle skryter av at synsvinkelen er så bra, og det er den forsåvidt utenom når man ser på noe hvitt som en nettside f.eks for da blir bildet blåere enn ellers. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Min ser fint ut på hvite, men ved veldig skarpe innsynsvinkler skjer det noe. Men de er såpass at det blir irrelevant. Dog har jeg lest at det er mulig det er store forskjeller fra enhet til enhet på dette med skjerm. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Det syntes jeg selv også til jeg sammenlignet med min iPhone. At det er så store forskjeller på samme telefon til forskjellige brukere får meg til å tro at Samsung har en dårlig kvalitetskontroll hvis denne blåfargen er godkjent. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Jeg mener sammenlignet med iphones og andre telefoner, ikke bare isolert sett. Hvilken skjermmodus bruker du? Endret 7. januar 2015 av Slai Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Har du en telefon å sammenligne med? Ta et bilde av telefonen ved en annen mens du har en nettside åpen f eks. Skal få tatt et bilde selv i ettermiddag. Bruker "grunnleggende" nå. Endret 7. januar 2015 av Randeboy Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Nei, bare en s3 og en note3 sånn "i hus", men hvis jeg husker det når jeg we hos en kompis eller venninne med iPhone skal jeg ta bilde =) . Basic ja, er den som skal være god på det der og... Merkelig. Samme resultat uansett modus? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Fikk en oppdatering på 137mb OTA nå. Noen andre? Har ikke kjørt den gjennom ennå. Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Har ikke fått noe hverken i Kies eller OTA. Har (og har hatt en stund) *ANJ4. Hva har du? Når det er sagt, så sendte jeg en henvendelse til Samsung for å få et svar på hvorfor det tar så lang tid før vi i Norden får Lollipop. Svaret var langt og godt formulert, men kort oppsummert var svaret at man i hvert land må vente på godkjenning fra operatørene. Jeg fulgte ikke opp med oppfølgingsspørsmål, men hvis det er slik at operatørene må forhåndsgodkjenne oppdateringer, så skjønner ikke jeg hvorfor de med operatørlås må vente så himla lenge med å få oppdatert sine telefoner. Er det slik Samsung hevder, så har jo operatørene fått god tid på å gå gjennom kode og tilpasse egen kode i dette. Endret 7. januar 2015 av IT-guy Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Ingenting her heller, verken via OTA eller kies. Kjører og NJ4. Rart at operatørene må godkjenne en oppdatering til ulåste telefoner da? Edit: Må sies at NJ4 har kjørt latterlig stabilt da. Ikke hatt noe problemer som jeg kommer på. Endret 7. januar 2015 av Complexity Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Fikk en oppdatering på 137mb OTA nå. Noen andre? Har ikke kjørt den gjennom ennå. Fikk denne på søndag. Ingen problemer. Endret tastaturlyd, om du bryr deg om sånt. Fikser kamera-til-galleri-hangen. Bloat-apps fra Telenor ble reinstallert. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 ingenting her heller verken tl note edge eller lg g3 som det er begynnt å rulle ut til (andre steder) Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hvordan rulles slike oppdateringer vanligvis ut? Finner det merkelig at enkeltbrukere får det med mange dagers forskjell i samme marked. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hvordan rulles slike oppdateringer vanligvis ut? Finner det merkelig at enkeltbrukere får det med mange dagers forskjell i samme marked. Man blir vandt med det etter noen år med smart telefoner Man er heldige om det kun er snakk om dager i forskjell, snakker jo av og til uker å kanskje enda mer av og til. Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Tja, jeg har hatt iPhone siden 2008 (og har det for så vidt fortsatt; Note 4 tilhører fruen med meg som teknisk admin), og der er det kun serverload som har begrenset tilgangen til oppdatert software i samme marked, ikke tilsynelatende tilfeldig over en ukes periode. Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hvilken versjon sitter dere som har oppdatert på? Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Så vidt jeg kan se er nyeste til Nordic Countries NEE versjon ANJ4 fra oktober 2014, og til Norway (Telenor) ANK4 fra januar 2015. 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 selges virkelig note 4 med telenor låst firmware? Jeg kjøpte jo med telenor og den er NEE versjon med anj4 Lenke til kommentar
Bengt50 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg registrert at det er endret bakgrunn på min nye note 4 kontra note 3. På note 3 er det hvit skrift på sort bakgrunn, mens det på note 4 er hvit bakgrunn med sort skrift. På note 3 er det versjon 4.4.2 mens note 4 har 4.4.4 er det grunnen til dette? Vet noen om det er mulig å bytte mellom hvit og sort bakgrunn på note 4? Kanskje noen vet om det lar seg gjøre å endre tastaturlyden til noe annet enn den skvulpelyden? Registrerte at det var noen som hadde oppgradert til versjon 5 som nevnte noe om tastaturlyd kjenner noe til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå