Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har iallefall blitt forklart dette av komplett tidligere.

Lager/leverings status viser tilgjenglighet på varer som "kan"bestilles til bekreftet/ubekreftet tid og derfor blir endret når n bestilt batch blir "tom" eller "bortbestilt". Går da fra bekreftet (utsolgt) batch til en ny de har lagt til bestilling hos produsent/leverandør (som de da ikke kan vise offisiell bekreftet leveransedato. på enda).

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Klarer meg med note 3 og, men vil jo ikke det. Thats why we pay the big bucks =p .

Du må roe deg kraftig ned!

Blir fornærmet der jeg sitter!

Mistet min Note 3 i Spania (frastjålet) for 3 uker siden. Har levd med en Apple 4 og kommer ikke overens med verken iOS eller 3,5"-eren.

Jeg hadde jammen meg klart meg med Note 3-en min nå. Savner den hver dag :/ Hvordan stille seg i sympati-køen for Note4? :o

Lenke til kommentar

Først egen gjør på en Galaxy er å skru animasjonene til 0.5 (alle de tre) og slå av at double tap på homekeypress åpner s voice.

Sååååå mye bedre. Gjort det til kunder i butikken og de jeg jobber med.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Gå i s voice appen, settings, fjern haken ved "double press home key to launch" eller hva det enn heter.

Da blir homekey kjappere for den venter ikke på å registrere det andre trykket i tilfelle du ønsket launche s voice.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Blir gal av note3-tregheten.

Trykker på noe foel og vil ut osv så føles de 1-2 sek som minutter.

Har du gjort dette her eller

jeg som snakker lolz

Haha, note 2 ehm nei 3.

Gjorde dette da du la ut guiden, må ha skjedd mye rart i mellomtiden for alt var på igjen nå^^

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...