Mr Pepe Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 da får vi håpe 2015 bringer en update til note 4 da !!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ja, nå ligger vi snart to måneder bak Tyskland når det gjelder oppdatering til note 4. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Uppps, der ble Note Edge bestilt. Har fra før av Note 4 som er 1 uke gammel. Selger derfor Note 4. Videre snakk om kjøp/salg tar vi på PM om noen er interessert. Endret 1. januar 2015 av Infamous Toman Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Ja, nå ligger vi snart to måneder bak Tyskland når det gjelder oppdatering til note 4. Den siste versjonen av firmwaren er N910FXXU1ANK4. Hvilken versjon er det som OTAes i Norge? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Har ikke fått en eneste OTA på min mobil siden jeg fikk den i midten av oktober. Build date er 8. oktober... N910FXXU1ANJ4 Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Har ikke fått en eneste OTA på min mobil siden jeg fikk den i midten av oktober. Build date er 8. oktober... N910FXXU1ANJ4 Akkurat det samme hos meg, men vil heller ha 5.0 enn nyere build av 4.4.4. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Så vidt jeg skjønner skal det ha kommet en oppdatering i mange land som fikser laggen på "recent apps"-knappen, rart at de ikke har pushet dette til flere da... Ikke noe stort irritasjonsmoment, men kjedelig nok å vite at det finnes en fiks som bare noen har fått... :| Men ja... venter på 5'eren jeg også Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg synes det er beundringsverdig at dere tar det såpass greit at deres telefon som tross alt ikke er en billig telefon, men den absolutte toppmodellen ikke får oppdateringer. Det hadde irritert meg noe så voldsomt at jeg nok ikke hadde funnet ord for det engang. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 På tidligere telefoner har dette irritert meg veldig, men må si at jeg et veldig fornøyd med Android 4.4. Så er ikke så ille egentlig. Men hadde regnet med å få den i desember. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Etter mye frem og tilbake har jeg kommet frem til at jeg må ha meg en Note Edge, men utålmodig som jeg er vil jeg ha den nå med en gang. Noen her inne som vet om andre enn Siba eller Telenor som selger den. Sendte en mail til Siba ang. når de får den på lager. Telenor antar neste uke. Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg kjøpte min hos Spaceworld. Mulig dem har. Vet ikke hvor i landet du bor, men Spaceworld på Strømmen storsenter fikk den inn en dag etter Samsung experience store på lilleaker. Utrolig kul telefon. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg er og ganske fornøyd med fastvaren jeg har, er ikke noe spesielt jeg savner eller misliker enn så lenge. Alltid greit med updates såklart, men så lenge alt funker fjell, så... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Kjenner jeg er mycket skeptisk til Gear VR nå, fikk nettopp min Colorcross i posten: Gode filmer, i høy HD kvalitet gir ala youtube 360p kvalitet, mangler mye på innlevelsen her gitt, selv med Note 4 sin QHD skjerm. 3D klipp i 1140p på youtube ser langt i fra noe vakkert ut kan man si. Mulig Gear VR og Oculus ser noe bedre ut, vi snakker jo en litt annen prisklasse, men om det er mye bedre er jeg nå ikke sikker på. Er første gangen jeg prøvde noe VR briller, så jeg har ingen referanse opplevelser fra eks Oculus DK versjoner. Edit:men skal prøve å legge inn et skikkelig 4K klipp fra pc senere å sjekke hvordan det blir. Endret 3. januar 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Ikke forvent allverden. Jeg har som nevnt tidligere prøvd Gear VR og det er ikke nevneverdig BRA, spesielt ikke hvis man ikke har DK1 å sammenligne med. Det er fortsatt ikke bra nok til å bruke i hverdagslivet, for å si det sånn. Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Ja, nå ligger vi snart to måneder bak Tyskland når det gjelder oppdatering til note 4. Den siste versjonen av firmwaren er N910FXXU1ANK4. Hvilken versjon er det som OTAes i Norge? Denne tikket inn her i dag. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Ja den gjorde nok det Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg har N910fxxu1anj4 , ingen updates fortsatt ... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 da røyk iPhone 6 plus ( solgt) til fordel for Edge, det var vondt å kvitte seg med iphonen, jeg er rimelig sikker på at valget ikke var riktig, men jeg kunne ikke sitte på begge 2 og siden jeg tilfeldigvis fikk Edgen i hendene så ble utgangspunktet slik at iphonen måtte bort.... Men får håpe Samsung denne gang kan gi en positiv opplevelse ( selvsagt røyk plasten av et bakdeksel i bosset da det heldigvis fulgte med et skinn etui med egen bunn) Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg har N910fxxu1anj4 , ingen updates fortsatt ... Den eneste virkelig merkbare forskjellen er tiden det tar fra å trykke på et tatt bilde i kamera-appen, til bildet faktisk lastest i Gallery. Dette kunne ta noen lange sekunder før, nå går det fortere (ikke instant, men akseptabelt, muligens i underkant av 1s). Mulig det er raskere på recent apps-knappen også, men det skal jeg ikke si for sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå