abil Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 8.323,- kr hos telenor. Ran! personelig syns jeg den ser stygg ut, da den ikke er asymmetrisk. Du får jo kun kjøpt denne telefonen med Telenor abonnement. Pris er vel 2800.- for telefonen med telenor L. Mener telefonen da kommer deg på 6400.- Det er vel ikke så hallgæærnt, hvis man allikevel skal ha Telenor L som koster 400 i måneden. Kjøpte Edge uten abb på Telenor jessheim for 7599kr. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Da klarte jeg ikke lenger å holde fingrene unna bestillingsknappen. Da har jeg bestilt en svart Note 4 Lenke til kommentar
QwdretiA Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) 8.323,- kr hos telenor. Ran! Enda verre: uten abonnement er det 8.500 kr hos "Samsung Experience Store" (dvs Spaceworld) i Oslo. Endret 20. desember 2014 av Sam25 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Noen kule "must have" apps til note 4 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2014 Sketchbook for Galaxy (Galaxy gifts) er et veldig bra tegneprogram. Hancom Office (også galaxy gifts). Here Maps (Galaxy apps) Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Er litt småforelska i Note Edge, ass.. Men nå som jeg har brukt penger på Note 4 og jeg er keen på Gear VR, så får jeg vel bite det i meg og leve med telefonen jeg har. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Har begynt å legge merke til en skurring/buzzing i høyttaleren når jeg snakker med folk i telefonen. Det er stemmene som skaper denne støyen. Kan det være feil på høyttaleren mon tro? Andre som har opplevd dette? Når jeg aktiviserer høyttalerfunksjonen - så er det ingen støy, kun i høyttaleren en bruker når en holder den til hodet. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 @Svein nei, min fungerer hel ok... det eneste problemet jeg har opplevd er å miste signal. Men det kunne ha noe med Telenor å gjøre Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 @Maurits91: Jeg har også opplevd å miste signal med Note 4. Det har skjedd to ganger. Måtte restarte telefonen for å kunne ringe. På jobb har vi rævva dekning, og i begge tilfeller skjedde signaltapet etter at jeg hadde vært på jobb. Telefonen klarte sikkert ikke å koble seg opp på nettet etter at signalet hadde vært borte. Jeg bruker Telenor. Lenke til kommentar
abil Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Har en flunka ny Samsung Edge i forseglet eske med flipcover og kvittering til salgs.Interesert ta kontakt i inbox for spørsmål.Bor i nærheten av oslo. 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Blodpris auksjonen værsågod:P Lenke til kommentar
abil Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Blodpris auksjonen værsågod:P Hvem sier prisen er høy?? Lenke til kommentar
Balfouri Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Fikk min Note 4 i går, i esken følger det med noen små "pinner" og en slags saks. Hva er dette til? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Det er ekstra tupper til pennen, og verktøy for å gjøre jobben. Lenke til kommentar
Balfouri Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Det er ekstra tupper til pennen, og verktøy for å gjøre jobben. Det var ikke verre nei. Hjertelig takk... Lenke til kommentar
Finn_65 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Bug i Note 4? Dersom jeg bruker telefonen til surfing eller annet når noen ringer meg, har jeg ingen mulighet til å svare... Noen som opplever det samme? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Det er ekstra tupper til pennen, og verktøy for å gjøre jobben. Det var ikke verre nei. Hjertelig takk... Satt på en grå tupp på min penn. Virker som den er mykere enn de svarte. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 lenge siden vi har sett no updates til n4.. Liker ikke at vi må vente Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) lenge siden vi har sett no updates til n4.. Liker ikke at vi må venteLitt lei av å vente selv,skrev jo for noen sider siden at blant annet Tyskland og mange andre land har fått en oppdatering til note 4 i november med div forbedringer og mulighet til å laste ned gear vr app / oculus app. Søker nesten hver dag med mobilen og kies, ingen lykke enda. Endret 23. desember 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 lenge siden vi har sett no updates til n4.. Liker ikke at vi må venteLitt lei av å vente selv,skrev jo for noen sider siden at blant annet Tyskland og mange andre land har fått en oppdatering til note 4 i november med div forbedringer og mulighet til å laste ned gear vr app / oculus app. Søker nesten hver dag med mobilen og kies, ingen lykke enda. Av mange grunner til at jeg ikke vil ha Android så er dette kanskje hovedgrunnen. Jeg har lest masse og sett mange videoer av Note4 og den frister jo litt, men jeg vet hvor irriterende det er for min del når en ny versjon av Android kommer og det tar år og dag før det kommer til min modell.. Heldigvis husker jeg det enda fra mine siste Androids så har ikke bestilt enda :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå