CopyApe Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Tesla: var det ikke du som ikke var noe imponert og skulle beholde note3 da =p ? Jo Men greia her er at jeg fikk htc one m8 for 800 spenn, så selger heller den og kjøper meg billigere note 4. ( One2cel dreit seg ut, tråden jeg la ut ) Link til den tråden? Mulig jeg har oversett at du har lagt den ut tidligere.. Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Basert på 5:52 i denne filmen så er det sveiping på fingerprinten. Kan også være forskjellige måter å bruke den på. Endret 16. september 2014 av JDMguy Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Ja litt spent på hvordan det der faktisk blir. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Tesla: var det ikke du som ikke var noe imponert og skulle beholde note3 da =p ? Jo Men greia her er at jeg fikk htc one m8 for 800 spenn, så selger heller den og kjøper meg billigere note 4. ( One2cel dreit seg ut, tråden jeg la ut ) Link til den tråden? Mulig jeg har oversett at du har lagt den ut tidligere.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1621281&do=findComment&comment=21872924 Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Basert på 5:52 i denne filmen så er det sveiping på fingerprinten. Kan også være forskjellige måter å bruke den på. Jeg tror det blir sveiping. I følge anmeldere så er sveipinga betydelig bedre på Tab S-modellene. Tror nok at forbedringene kommer til å komme til Note 4 også. Mener å ha lest et sted at Samsungs fingeravtrykksensor er mer sikker enn Apple sin da den også benytter seg av en del av skjermen. Endret 16. september 2014 av Magnetar Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Er det virkelig noe folk bruker? Har ikke telefon med dette selv, men fra denne siden av gjerdet virker det ganske lite nyttig. Såklart, mange tenker jo det om feks trådløs lading, før de prøver det. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Er det virkelig noe folk bruker? Har ikke telefon med dette selv, men fra denne siden av gjerdet virker det ganske lite nyttig. Såklart, mange tenker jo det om feks trådløs lading, før de prøver det. Jeg har verken prøvd trådløs lading, eller Touch ID... men i hvert fall er det bra å ha en mulighet til å bruke det, ikke sant? Ellers ser Note 4 virkelig flott ut, jeg er glad i brettmobiler, og til og med min billige Galaxy Grand Neo fungerer ganske ok... så jeg synes Galaxy Note 4 blir kjempeflott. Bare synd at vi ikke får Note Edge :/ Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Var litt uheldig på jobb idag... knust skjerm på min LG G2 Nå må jeg bruke en gammel S3 til jeg får kjøpt en hvit Note 4... Holder på å bli gal av S3 allerede.. den er så treg! Det er Snapdragon versjonen av Note 4 som kommer til Norge? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Ja, det ser ut til å være Snapdragon. Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Er det virkelig noe folk bruker? Har ikke telefon med dette selv, men fra denne siden av gjerdet virker det ganske lite nyttig. Såklart, mange tenker jo det om feks trådløs lading, før de prøver det. Har egentlig aldri prøvd denne fingeravtrykksleseren. Men pleier som regel å ha kode eller noe slikt på telefonen ettersom jeg går på vgs, og legger du fra deg telefonen da så blir det facerape og hele pakka. Så er dette en enklere løsning enn mønster så vurderes det. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Jeg legger aldri fra meg telefonen og går ikke på vgs. Men ser poenget =p . Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hvor mye jeg kommer til å bruke fingeren til å låse opp telefonen å lignende vil komme helt an på hvor bra dette fungerer i praktisk.. Kul feature, men tipper jeg kommer til å fortsette med pattern lock. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Er det virkelig noe folk bruker? Har ikke telefon med dette selv, men fra denne siden av gjerdet virker det ganske lite nyttig. Såklart, mange tenker jo det om feks trådløs lading, før de prøver det. Jeg kan tenke meg at dette er noe jeg kommer til å bruke, sett at det virker som det skal. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Har ikke noe lock jeg... Kunne jo vært greit. Har cerberus i tilfelle den blir borte eller stjelt, dog. Men det er mest fordi jeg bruker replacement på lockscreen; Cover. Helt uten god grunn... Hm. Ja hvis det funker bra blir jeg nok å bruke det. Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 En annen grunn til at jeg vill bruke den istedet for mønster er at wallpaperen blir nesten gjemt bak mønsteret, hvis dere skjønner. Blir mere cleant. Skjønner godt at du ikke har lock, Slai. Med engang jeg slutter dette året så blir det uten lock på meg og. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Har både S5 og Tab S og jeg synes fingeravtrykkleseren er nyttig som sikkerhet. Har installert en app som heter Finger Security og denne lar deg selv bestemme hvilken app du ønsker å beskytte. Funker fint det ☺ Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Når det kommer til denne fingeravtrykksleseren på Galaxy S5 og Note 4, er det ikke slikt at sikkerheten på dem er bedre enn det som er på iPhone 5S på grunn av at du må sveipe nedover med fingeren for å få den til å gjennkjenne fingeren? Jeg tenker at når du sveiper nedover slik, så visker du jo på en måte bort smussen du legger på fingeravtrykksleseren med fingeren. Blir ikke dette på en måte mere sikkert enn å bare trykke på den som ikke gjør noe mere med smussen som viser fingeravtrykket? Endret 16. september 2014 av Vindicator 1 Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Hvordan registrere fingeravtrykk på riktig måte. Endret 16. september 2014 av Magnetar Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Gode argumenter, får meg egentlig til å virke glad for at det er swiping istedet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ser at Komplett har endret fra "bekreftet 5 Oktober" til "ubekreftet 12 Oktober" Dette er litt sleipt.. Spørs om jeg ikke bestiller den en annen plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå