Klatt3n Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg roterer på Samsung sine to hovedserier. Galaxy S-serien i sommerhalvåret da jeg pleier å være ganske aktiv og gå på fjelltur ol, og da er det greit med en litt mer kompakt telefon. Ekstra greit nå med S5 som i tillegg var vanntett. Note i vinterhalvåret hvor det blir mer innesitting. Haha. Har holdt deg gående de siste fire årene Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hei folkens. Telefonen min plyster default notification sound noen ganger i løpet av dagen uten at det er noen synlige notifications når jeg sjekker. Hva kan det komme av? Har aldri opplevd med andre telefoner at det har vært lyd uten en eller annen melding på notification bar. Fant du ut av hva dette skyldes? Det skjer min også. Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Vurderte egentlig å kjøpe denne, men så ombestemte jeg meg. Jeg tenkte at hvis jeg skulle utnytte en slik funksjon som å skrive, notere eller tegne med en stylus, så foretrekker jeg at det skal gjøres på en større skjerm enn 5,7". Da bestemte jeg heller for å gå for den nye iphonen og vente på en nyere versjon av et Note-nettbrett, som jeg har lest kommer rundt omkring 2015. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Absolutt, hvis man ikke har behov for resten av funksjonene ut over SPen, og SPen ikke er ønsket, er det jo et ganske enkelt valg å hoppe over Note 4. Lenke til kommentar
LMMobile Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hei folkens. Telefonen min plyster default notification sound noen ganger i løpet av dagen uten at det er noen synlige notifications når jeg sjekker. Hva kan det komme av? Har aldri opplevd med andre telefoner at det har vært lyd uten en eller annen melding på notification bar. Fant du ut av hva dette skyldes? Det skjer min også.Står Bluetooth på? Min mobil "plystret" og spurte om den kunne hente opp adresseboken når jeg satt meg i bilen helt til jeg rakk å se hva som foregikk og fikk slått av "ikke spørr meg igjen" 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Kan være s healt, som minner deg om at du trenger å gå osv. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Begynnelsen av desember ble det sagt, hvor er edge blitt av, ingen som har priser på den engang!!! Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Vel.. Det er fortsatt to uker til "begynnelsen" av desember er over, spør du meg. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Gi oss gear VR heller. 1 Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Har dere sett reklamer med storebroren, faren og søstera?Veldig flott synes jeg, 10 av 10 content marketing https://www.youtube.com/watch?v=EvLE7JWiDt8&list=UUWwgaK7x0_FR1goeSRazfsQhttps://www.youtube.com/watch?v=GFgwTxaU0CY&list=UUWwgaK7x0_FR1goeSRazfsQhttps://www.youtube.com/watch?v=o85Y4XfBUuQ&list=UUWwgaK7x0_FR1goeSRazfsQ 1 Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hei folkens. Telefonen min plyster default notification sound noen ganger i løpet av dagen uten at det er noen synlige notifications når jeg sjekker. Hva kan det komme av? Har aldri opplevd med andre telefoner at det har vært lyd uten en eller annen melding på notification bar. Fant du ut av hva dette skyldes? Det skjer min også.Står Bluetooth på? Min mobil "plystret" og spurte om den kunne hente opp adresseboken når jeg satt meg i bilen helt til jeg rakk å se hva som foregikk og fikk slått av "ikke spørr meg igjen" Satt hjemme i stuen. Hadde nettopp svart på en Hangouts-melding, så plystret den en gang. Etter 5-10 minutter plystret den en gang til. Og det er ikke Hangouts-lyden, men Samsung sin plystring. Kan være s healt, som minner deg om at du trenger å gå osv. Når S Health blander seg dukker det opp en varsel, noe det ikke gjorde i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Kan det være reconnect av BT? Noe som ligger rett ved maks rekkevidde, feks smartklokke eller noe? Endret 24. november 2014 av Slai Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Kan det være reconnect av BT? Noe som ligger rett ved maks rekkevidde, feks smartklokke eller noe? Ikke noe BT i nærheten i rommet. Fatter ikke hva det kan være Lenke til kommentar
jolass Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Noe som irriterer meg er at Samsung begrenser hvilke apper som kan kjøres i multiwindow. Noe å gjøre der? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Roote og gjøre slik at alle funker, hvis det er ordnet på Note 4 via feks wanam xposed eller noe. Funket fjell på Note 3 i alle fall. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 På note 3 ja. Rooter ikke 4 enda. Går helt fint med den stock så langt. 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Frister såå mye å roote bypasse outlook pin koden for jobbmail, snapsave, snap share osv ... savner det Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Min Note 4 kom frem i går Ultramegasuperduperkjempefornøyd er jeg for nå, men vil vente litt før jeg skriver et lengre innlegg ) 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Kan se ut som Note Edge er på vei; http://www.samsungexperiencestore.no/ Men det står jo nada om informasjon rundt dato eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå