Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde telefonen både stående og liggende på den originale trådløse laderen som er laget for G3. Men null reaksjon. Er spent på om det fungerer motsatt vei, men det får jeg ikke testet før i kveld. Kan oppdatere her hvis flere er interessert.

I verste fall burde det vel gå an å LEGGE mobilen på den? Regner med at det er plasseringen av kontaktene som i så fall er problemet?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sd kort....

Men hvor fant du ut av dette korrupte bildet? Selv bruker jeg sd maid eller hva det heter. Scanner og renser telefonen fra tid til annen. Batteriet er blitt betraktelig bedre etter hard wipe. Men merker fortsatt at der er noe som bruker litt mye strøm.

Lenke til kommentar

Hva mener dere om den hvite Note 4?

1. Er den feminin og hovedsaklig for kvinner?

2. Er den moderne i takt med mye andre tech produkter?

3. Blir den for glorete?

4. Ser proff ut?

5. Blir for mye hvitt på en så stor telefon?

6. Andre ting?

Jeg er ikke ute etter å vite hvilken som ser best ut da det er diskutert tidligere, bare inntrykket av hvit Note 4 dere sitter med, selv om dere har sort. :)

Lenke til kommentar

1. Nei

2. Absolutt

3. Niks, veldig subdued.

4. Det vil jeg absolutt si. Avhengig av profesjonen kanskje?

5. Nei, men jeg er vant til hvit s4, 920 og note 3. Smakssak såklart, som alt dette.

6. Syntes den har mye finere sider enn den sorte, og de blanke delene får et fint preg kombinert med den hvite coatingen på sidene og knappene. Enkelte påstår sort har litt mykere bakside, men det merket jeg ikke noe til selv fra sort til hvit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Blir den hvite fort skitten? Hadde en hvit LG G2, som etter noen måneder så svært gammel og sliten ut på baksiden. Eller er den hvite så glatt at ikke noe fester seg?

Lenke til kommentar

Zanta: ikke merket noe på verken min s4, 920, note 3 eller note 4.

Vet ikke helt om glatthet. Fronten er jo skjerm, siden er metall så samler seg lite der, baksiden er grippy plast som sitter godt i hånden, men merker ikke noe misfarging eller smuss der selv. Så langt. Men ut fra note3 vil jeg anta det ikke blir noe problem.

Ja har den hvite selv. Skulle ha den sorte, men etter å ha sett dem live ble det den hvite.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Byttet til LG G2 i sort (fake-karbon), og den holdt seg fin mye lenger enn den hvite. Mulig det er overflaten til den hvite modellen som gjør det, den sorte virker glattere enn den hvite.

Lenke til kommentar

Det svarte bakdekselet til Note 4 er mer "klebrig" (uten at den overhodet er det) og gir et mye bedre grep. Hvit Note 4 glir mye lettere i hendene og føles til tider glatt for en som kommer fra svart S5 og kjenner og ser på den svarte N4-en omtrent hver eneste dag i jobbsammenheng. :p

Lenke til kommentar

Noen som har testet 100% games appen?

Tenkte jeg skulle kjøpe Modern Combat 5, og så at det koster 49kr på play store, og bare 30kr på Gameloft sin egen app (Som ligger i Galaxy Apps)

Trykket kjøp, og telefonen har sendt en sms til ett nummer med en kode av noe slag, men har hittil ikke fått noe spill.

Noen andre som har prøvd?

Edit: har heller ikke blitt trukket noe penger. Kansje det bare tar lang tid.. Teit da jeg ville spille det nå :p

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Jeg hadde engentlig bestemt meg for Nexus 6, men etter at jeg fikk lest i en del tester at skjermen til Nexus 6 ikke er så bra, heller blant de dårligste, så ombestemte jeg meg for å heller gå for en Note 4, men jeg håper den ikke skuffer.

Jeg har tidligere hatt Samsung S1, S2, S3 og S4, men fikk nok at Touchwiz den gangen, og har ikke heller likt Touchwiz noe særlig. Jeg tenkte å legge inn Google Now laucher og bytte ut mange av app'ene til Google sine egne, da disse er tilgjengelig i Play store som egne app'er og ikke kun levert med Nexus sine produkter.

Lenke til kommentar

Var på julebord i går og tok taxi dit jeg skulle. Lomma på dressbuksa er ganske stor og har ganske grei størrelse på åpningen. Den fantastiske flotte, hvite Noten min skled rett ut av lomma og ned på skinnene til setet jeg satt på, som kunne bevege seg. Resultat; to par ganske stygge hakk i plastikken på fronten, helt i bunnen ved metallrammen (som faktisk omtrent ikke har fått en skramme). Imponert over at ramma holdt, trist som faen over det at jeg klarte å ødelegge det plettfrie designet etter bare en ukes tid. Faen.

Faktisk den første telefonen jeg noensinne har mistet ned i bakken slik at den har fått hakk i denne forstand. Trøster meg med at jeg kjøper S6 som et halvt år. :(

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Var på julebord i går og tok taxi dit jeg skulle. Lomma på dressbuksa er ganske stor og har ganske grei størrelse på åpningen. Den fantastiske flotte, hvite Noten min skled rett ut av lomma og ned på skinnene til setet jeg satt på, som kunne bevege seg. Resultat; to par ganske stygge hakk i plastikken på fronten, helt i bunnen ved metallrammen (som faktisk omtrent ikke har fått en skramme). Imponert over at ramma holdt, trist som faen over det at jeg klarte å ødelegge det plettfrie designet etter bare en ukes tid. Faen.

Faktisk den første telefonen jeg noensinne har mistet ned i bakken slik at den har fått hakk i denne forstand. Trøster meg med at jeg kjøper S6 som et halvt år. :(

Du er fast bestemt på at du skal bytte til Nexus? Vurderer å kjøpe note jeg da

Lenke til kommentar

.. Hæ? :(

Lenke til kommentar

.. Hæ? :(

Vet ikke hvorfor jeg fikk for meg Nexus 6 når du skrev s6. My mistake

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...