Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Satser på at de ruller ut Lollipop snart ja.

Blir kjekt å slippe å tegne låsemønsteret for å bruke telefonen når man er hjemme. Er en ny feature i Lollipop.

Bruk Skiplock. Utrolig bra. Har selv valgt å bruke det mot bilen, hjemmenettverket, jobbnettverket og to forskjellige headsett. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.benhirashima.skiplock

Takker for tips, men jeg klarer meg fint uten altså. Er bare kjekt at google har lakt slike ting inn som stock.

Har ventet utrolig lenge nå med å legge inn custom rom, men det er fordi jeg venter på at lollipop skal dukke opp først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens skuff: Kjøpte Copter sitt Note 4 exoglass og det sitter ikke på i kantene i det hele tatt. I tillegg sitter glasset akkurat over frontkameraet og det at det ikke sitter skikkelig på gjør at kameraet blir foggy. :( Nedsig. 300 kr rett i dass. Lar den sitte på et døgn også ser jeg..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har bestilt ladedeksel til Note 4. Burde ikke være noe problem å bruke LG sin lader til dette? http://www.wackydot.com/lg-g3-universal-qi-wireless-charger-stand-charging-dock-wcd-100-white

Jeg trodde dette skulle gå, men jeg får ikke dette til å fungere. Jeg gjorde akkurat som deg, kjøpte meg ladedeksel til Note 4, og skulle bruke LG G3's trådløse lader. Funker ikke. Får kjøpe meg Samsung ladeplate i tillegg da...

Lenke til kommentar

Hallaien godtfolk.... Er det noen andre her inne som sliter med batteriet til Note 4? I begynnelsen hadde jeg ca 40% batteri igjen når jeg gikk å la meg på kvelden med normalt bruk (jada dette er relativt) men nå må jeg lade rundt middagstider og om kvelden når jeg legger meg. Den ligger riktig nok i laderen om natten når jeg sover, men dette skal da ikke skade batteriet?

Den er 100% når jeg tar den om morgenen (mellom 08 og 09) og rundt 16/17 er batteriet nede i rundt 20%

Lenke til kommentar

Gjør det enkleste først.... tar en nullstill av telefon. Legger inn igjen alt på nytt å ser om det blir noe bedre. Kommer med oppdatering. Har lagt inn og prøvd en masse apper siste tiden, så kan være noe der som ligger å kødder det til for meg.

Vil oppdatere her videre.

Lenke til kommentar

Har bestilt ladedeksel til Note 4. Burde ikke være noe problem å bruke LG sin lader til dette? http://www.wackydot.com/lg-g3-universal-qi-wireless-charger-stand-charging-dock-wcd-100-white

Jeg trodde dette skulle gå, men jeg får ikke dette til å fungere. Jeg gjorde akkurat som deg, kjøpte meg ladedeksel til Note 4, og skulle bruke LG G3's trådløse lader. Funker ikke. Får kjøpe meg Samsung ladeplate i tillegg da...

Nå prøvde jeg original fra Samsung, og det var ingen problem. Tydeligvis er det forskjell på disse trådløse laderne, selv om QI er en standard...

Lenke til kommentar

Nå prøvde jeg original fra Samsung, og det var ingen problem. Tydeligvis er det forskjell på disse trådløse laderne, selv om QI er en standard...

Det er ikke bare at den er veldig kinkig på hvor den blir plassert?

Så videoen til Marques Brownlee hvor han ikke fikk Nexus 6 til å fungere med den trådløse laderen til Nexus 5.

Det viste seg i ettertid at det var mulig, men den var utrolig kritisk på plasseringen.

Lenke til kommentar

Etter litt prøving og feiling har jeg funnet det som angivelig er synderen for batteri sluket på telefonen min. Google sin inbox app. Noen andre som bruker denne på note 4 som kan avkrefte myten min?

Nå har jeg brukt telefonen mye i dag og i skrivende stund er jeg bare nede i 85%

Lenke til kommentar

Hm, har også inbox men det er ikke på topp 9-lista mi i alle fall. 8 og 9 er medietjener og android keyguard med 3%.

4 timer 15 min med skjermtid på denne ladingen.

edit: jeg har for øvrig alt på (wifi, bluetooth etc), og ikke noe strømsparingsmodus heller. auto lysstyrke på skjermen.

post-4131-0-47318200-1416569928_thumb.png

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Gjør det enkleste først.... tar en nullstill av telefon. Legger inn igjen alt på nytt å ser om det blir noe bedre. Kommer med oppdatering. Har lagt inn og prøvd en masse apper siste tiden, så kan være noe der som ligger å kødder det til for meg.

Vil oppdatere her videre.

Jeg hadde samme problem. Det var et korrupt bilde på sd kortet mitt som måtte slettes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...