nor50 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg har hatt alle Note'ne, og brukt penn i 1 min totalt... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Syking. Kan forsåvidt se det med Note og Note 2, og til dels Note 3 selv om jeg likte den selv der, men på Note 4 er det så... smooth. Og så nyttig. Anbefaler å ta den i bruk en ukes tid eller så, sette seg inn i S Note, osv. Sånn bare for å se om man liker å bruke den. I starten kan det være litt weird, men plutselig får man en sånn "åh, sweet" og så blir det en god funksjon å ha hendig. Pleier handle en del på Damping.no feks, hvor det er mousehover-dropdown menyer. Bare stress uten pennen, i alle fall i Chrome. Samt å navigere desktop-nettsider generelt. Så blir ofte til at jeg sitter med pennen i hånda selv om jeg ikke skulle noe spesielt med den. edit: protip er å fjerne det popup-hjulet når man tar ut pennen. Bare annoying. Endret 17. november 2014 av Slai Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hadde det ikke vært for pennen så hadde jo antageligvis Nexus 6 vært min nye mobil, pennen er et herlig verktøy, har ikke prøvd den utenom Note 4 da. Lenke til kommentar
Datsned Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Note 4 bronze gold. Endelig!? 3 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Trenger hjelp til en idiot-ting. Jeg finner ikke ut hvordan man enkelt kan ta et utsnitt av hva man skjer på skjermen og deretter redigere med pennen/tegne, og lagre som BILDE, ikke i utklippsboka. Er det mulig? Vil gjerne bruke smart select, men finner ikke ut hvordan. :s ser også for meg at det kunne være kult å tegne på hvite bakgrunner og sende som bilde til folk på fb. Anyone? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Du kan bruke Screen write og bare croppe ut det du vil. Eller smart select og deretter åpne s note, mens du har det du har smart selecta som floating icon, så hold og drag floating ikonet rett over på S note. Feks. S note kan deles som pdf, bilde, s note sin egen greie og som ren tekst. Du bør og laste ned sketchbook for Galaxy fra galaxy gifts, som et rent tegneprogram hvis du ønsker det. Selv bruker jeg bare s note til raske tegninger, men om du vil mer er sketchbook bra. Endret 17. november 2014 av Slai 1 Lenke til kommentar
Trond Emil Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Litt info: Jeg har kjøpt en case fra Spigen, herfra : http://www.spigen.com/brands/samsung/galaxy-note/galaxy-note-4/galaxy-note-4-case-wallet-s.html Det ble denne fordi jeg ville bli kvitt lommeboka, og det ble jeg forsåvidt, til daglig bruk. Skal nevnes at tre kort og noen lapper gjør den på kanten tjukk.. Noe klumpete, da denne telefonen er stor, og PEN som den er. Meeen trenger beskyttelse.. Det største problemet er at magneten lager krøll på skjermen, det vises ikke noe, men blant annet S-pen funker ikke på det området der tydeligvis magnetene forstyrrer.. Poenget: Det er tungvindt å ta ut telefonen når jeg vil bruke S-pen, for den er jo digg! Har noen hatt samme erfaringer, og er det noen gode råd? Så ikke det der problemet for meg når jeg kjøpte case'n.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Magneten forstyrret S-Pen sia den får strøm av telefonen kapasitivt. Man ødelegger magnetfeltet ved å ha en magnet i nærheten. Ganske lite gjennomtenkt av dekselprodusenten. Lenke til kommentar
Trond Emil Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Ja, og lite gjennomtenkt av meg.. hvor mye tåler skjermen? Vurderer å bare gå for noe som beskytter kantene, men er noe usikker, surt hvis det går ad dundas, DET vil jeg ikke.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Kjøp forsikring på tlf da vel, in case noe skulle skje? Det er min plan. Jeg klarer ikke case på en så digg tlf selv. Lenke til kommentar
Trond Emil Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Kjøp forsikring på tlf da vel, in case noe skulle skje? Det er min plan. Jeg klarer ikke case på en så digg tlf selv. Ser den.. Er det noen forsikringer som er bedre enn andre? Kjøpte tlf fra Telenor selv.. 99 x 12 er da endel penger.. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Nei jeg vet ikke. 99 virker dyrt, mente det var 99 for iphones og 69 for andre? Lenke til kommentar
Trond Emil Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Nei jeg vet ikke. 99 virker dyrt, mente det var 99 for iphones og 69 for andre? Var visst 99 ja, 500 egenandel, det der må jo være god butikk.. Endret 17. november 2014 av Trond Emil Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Syntes ikke det er så ille, jeg. 1200 i løpet av et år, evt 500 hvis du må ha ny telefon, også får du verdi tilsvarende nytt produkt? Selv om det tar seks måneder før du ødelegger den og trenger ny, så får du sikkert rundt 4500-5000 kr tilbake. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Dere for kose dere med rådyr forskning når dere skal være så bastante Jeg sluttet med forsikring samme dag som de økte den fra 29,- til 99,- Eneste grunn for den er økt er på grunn av hipster gjengen (iPhone brukere). Telenor sitt forskning selskap (vet ikke hvem som drifter det nå) ble overrumplet med forsikrings saker ved hver ny iPhone lansering, så derfor må vi andre svi for disse handlingene. Tror også egenandelen har gått adskillig opp siden den gang. Kilde: Flere telenor ansatte og kundeservice telefon. Lenke til kommentar
charnobo Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 noen som vet når rosa note 4 kommer til salgs i norge ?Ifølge min Samsungkontakt så skal det komme, men i et svært begrenset antall. til alle forhandlere eller kun utvalgte ? Sendte han melding og spurte. Alle kjeder får, kommer 'når som helst'. i november ? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Det har dukket opp varekoder for Note Edge i min butikk, men det er ikke mulig å bestille produktet. Utsalgspris var 7999,- tror jeg. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Stiv pris. Glad jeg kjøpte Note 4 og har kost meg med den i en god stund nå. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Djuice sin forsikring er 49,- pr mnd (99,- for iphone) med egenandel på 300,- (500,- for iphone). Merkelig, siden de er under Telenor. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Note 4 bronze gold. Endelig! Note 4 gold er ikke kommet til norge.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå