Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon

Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettbutikk.

Ledfal 26.09

Komplett 5.10

Så uke 39/40 tidligst til hovedlager for større nettbutikker kan man vel si.

Skal du kjøpe i fysisk butikk blir det vel litt etter dette igjen som de første dukker opp.

Det er vel bare komplett/MPX som har bekreftet dato? De andre bare forventet?

Var ment som en "PEKEPINN"

Lenke til kommentar

Dette forsterker bare min tanke på at jeg kommer til å angre som pokkeren selv om jeg går for en telefon med IPS LCD skjerm. Har man gått Super AMOLED så skal det mye til for at man ikke blir frelst for livet.

Jeg har et godt syn og ser momentant forskjellene på LCD til Super AMOLED skjermer.

Så igjen, Samsung Galaxy Note 4, here i come :green: .

Lenke til kommentar

Ok, skulle ønske vi får Exynos. Er vel en raskere chip? Er også laget i 20nm, som sikkert bruker min strøm. Noen fordeler med Snapdragon vs Exynos?

Bredere communitystøtte, som regel. Men det kan jo endre seg.

Ellers har jeg et lite håp om at en lokalbutikk får inn rundt den 27. september, men vi får se.

Lenke til kommentar

Nei nå skal jeg selge min htc one m8, og bestille note 4, så note 3 får seg storebror :D

btw htc one m8 er dritt i forhold til note 3 f.eks etter å ha brukt , note , note 2 og nå note 3, så fikk jeg meg htc one m8, forsøkte å leve med den i 3 uker, men ble mer og mer irritert over hvor liten skjerm den har, eneste som er bra på den er høyttalerene. Kan glemme å ha den i lomma uten beskyttelse/legge på bordet. blir ripet opp bare man ser på den( metallet)

Endret av Nikola Tesla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir svart på meg. Hatt hvite telefoner en stund nå. Farger takler jeg ikke. Hadde en magento L 800 en stund, og jeg ble fort lei.

Tesla: var det ikke du som ikke var noe imponert og skulle beholde note3 da =p ?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...