luistheghost Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Speilinger på Vesterelva (2). Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Fint lys med god dybdeskarphet gir gode farger og detaljer. Speilingene som nevnt i tittelen blir jo en bonus. Jeg ville unngått det vesle halve treet i venstrekanten så et lite kutt der tror jeg ville gjort seg. Ellers OK som allerede nevnt. Roar Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg blir alltid så fascinert av slike nesten psykedeliske speilinger av master i blank sjø med bittelite krus på - da oppstår det flotte streker og sikk-sakk former, som bare naturen klarer å få til - slik som her. Fint at en av mastene er hvit. Her har du fått maksimalt ut av situasjon og ikke minst lyset! Dramatikk, ispedd gode varme valører i strølyset. Himmelen er jo også knall gjengitt. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Henger meg på gamlekara, Kneppen og Walter, veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg