Gå til innhold

Skjerm, "out of range"

Anbefalte innlegg

Ok, jeg sitter med en par år gammel skjerm og har tabbet meg ut. Da jeg stilte opp oppløsningen til 1600x1200 i windows ble skjermen svart og det blinket "out of range".

Jeg tok den av og da jeg booter igjen kommer "out of range" opp igjen på skjermen.

Kommer jo inn i bios og slikt, men jeg vet ikke hvor jeg kan sette ned oppløsningen igjen slik at jeg kommer inn i windows.

Jeg bruker xp professional.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, jeg sitter med en par år gammel skjerm og har tabbet meg ut. Da jeg stilte opp oppløsningen til 1600x1200 i windows ble skjermen svart og det blinket "out of range".

Jeg tok den av og da jeg booter igjen kommer "out of range" opp igjen på skjermen.

Kommer jo inn i bios og slikt, men jeg vet ikke hvor jeg kan sette ned oppløsningen igjen slik at jeg kommer inn i windows.

Jeg bruker xp professional.

WOW du er den første jeg vet som har hatt det problemet utenom meg :lol:

-gjorde det for lenge sida og drepte nesten megselv (fatterns pc osv.. ) :roll:

-Men utrolig nok fiksa det seg etterhvert, plutselig vår oppløsninga tilbake igjen :wow:

-Men prøv det som shio sa. :yes:

Eller kan du ikke koble til en annen skjer og stille ned oppløsninga der?

(er jeg totalt på jordet nå eller? :shrug: )

Lenke til kommentar
Eller kan du ikke koble til en annen skjer og stille ned oppløsninga der?

(er jeg totalt på jordet nå eller? :shrug: )

Det burde funke om du har en skjerm som takler den gitte oppløsninga @ den hz'en..

Fikk du panikk og bare skrudde av maskina når meldinga kom eller?? For oppløsninga skrur seg automatisk ned igjen om du ikke trykker på ok knappen som kommer opp innen 15 sek elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...