pmba Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hjemmelaget eksoskjelett gjør han supersterk.Her løfter han 80kg uten å ta i Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Digger at han har en "arc reactor" i brøstet! 2 Lenke til kommentar
StigOyvind Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg gleder meg til det kommer eksoskjelett som forbedrer løpehastighet og utholdenhet Dagens pirk: Hjemmelaget eksoskjelett gjør HAM supersterk. Ellers blir meningen litt annerledes. Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg gleder meg til det kommer eksoskjelett som forbedrer løpehastighet og utholdenhet Dagens pirk: Hjemmelaget eksoskjelett gjør HAM supersterk. Ellers blir meningen litt annerledes. Dumt du tar feil i pirkinga, det er nå lov å bruke han der det egentlig skal være ham. Synd, men slik har språkrådet godkjent. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Det er vel en større synd å bruke "ham" der det skal stå "han", i følge gramatikkens regelverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg