AfterGlow Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ny innsatsgruppe skal gå etter de smarteste hackerne.Nå skal «elite-hackerne» tas Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Kan ikke de skumle illustrasjonsbildehackerne heller bare dekke over kameraet på laptopen istedet for å sitte med finnlandshette? Må jo bli gruelig varmt. 8 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Kan ikke de skumle illustrasjonsbildehackerne heller bare dekke over kameraet på laptopen istedet for å sitte med finnlandshette? Må jo bli gruelig varmt. Neida, de kule hackerne skyper samtidig. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Kan ikke de skumle illustrasjonsbildehackerne heller bare dekke over kameraet på laptopen istedet for å sitte med finnlandshette? Må jo bli gruelig varmt. Neida, de kule hackerne skyper samtidig. Mhm. De finnes på twitch også: http://www.twitch.tv/dreamhack Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg trodde de beste hackerne enten fikk jobb hos NSA eller en kule i panna jeg 2 Lenke til kommentar
Soles Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Haha jaja xD Endret 2. september 2014 av Soles Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg trodde de beste hackerne enten fikk jobb hos NSA eller en kule i panna jeg De beste hackerne blir ikke funnet. De nest beste derimot, de blir tatt... 1 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg trodde de beste hackerne enten fikk jobb hos NSA eller en kule i panna jeg Slike folk begår som regel selvmord ved å skyte seg selv i bakhodet tre ganger før de hopper i elva. Da gjerne kort tid etter å ha hacket seg inn på noe forsvar/etterettnings-greier. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hva er en datahakker vs. en korrupt politiker eller morder? Å ja, det er vel fordi en hakker er en trussel mot de 0.01% som trenger sine datasystem for o overvåke og kontrollere de vanlige meneskene. Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg trodde de beste hackerne enten fikk jobb hos NSA eller en kule i panna jeg De beste hackerne blir ikke funnet.De nest beste derimot, de blir tatt... Hehe, godt sagt Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Dere finner meg aldri. Oh wait.. Tror uansett det blir en interessant oppgave Europol har i vente,siden de er nødt til å være smartere enn de smarteste. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Bra å få bort litt flere av taperne. Lenke til kommentar
G Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Da må det vel ordnes "diplomatisk pass" for de statlige hacker'ne? Endret 2. september 2014 av G Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Kan ikke de skumle illustrasjonsbildehackerne heller bare dekke over kameraet på laptopen istedet for å sitte med finnlandshette? Må jo bli gruelig varmt. Nei det går jo ikke. Du er ikke skikkelig cracker før du tar på deg uniformen. Og den består som vi har sett illustrert så mange ganger av hansker og finlandshette som et minimum. Ofte også sorte heldekkende klær evt. sorte kapper. De aller beste crackerne har i tillegg til uniformen også multiskjerm oppsett. Endret 3. september 2014 av bojangles Lenke til kommentar
Jo_Jo Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hva er en datahakker vs. en korrupt politiker eller morder? Å ja, det er vel fordi en hakker er en trussel mot de 0.01% som trenger sine datasystem for o overvåke og kontrollere de vanlige meneskene. De er en "trussel" mot noe politikere ikke har peiling på. Personlig mener jeg politikere er større trussel mot f.eks. personvern enn hackere :O Lenke til kommentar
Jo_Jo Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Nei det går jo ikke. Du er ikke skikkelig cracker før du tar på deg uniformen. Og den består som vi har sett illustrert så mange ganger av hansker og finlandshette som et minimum. Ofte også sorte heldekkende klær evt. sorte kapper. De aller beste crackerne har i tillegg til uniformen også multiskjerm oppsett. [url=https://www.google.no/?gws_rd=ssl#q=hacker+vs+cracker[/url]Må være gruelig mykt skinn i de hanskene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå