Ooooj Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Modemet og ruteren står i nederste etasje for han som installerte sa det var best sånn, men jeg får elendig nett i 2- og 3. etasjen. Hvordan kan jeg flytte det? Har lest noen steder at hvis man har kabel tv, kan man flytte det til den utgangen, men en installatør må gjøre det, er dette mulig? Kan jeg gjøre det selv? Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Lengre kabel? Du kommer jo med absolutt 0 informasjon da.... Fordel å gi litt for få noe tilbake.. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Lengre kabel? Du kommer jo med absolutt 0 informasjon da.... Fordel å gi litt for få noe tilbake.. Har ikke mulighet til å legge kabel fra 1. etasjen til 3. etasjen. Mer informasjon? Ehh vi bruker canal digital, vi har en Apple aiport ruter, vi skal egentlig ha 50mb/s, men jeg får ca 5mb/s. Slik ser den ut oppe Slik ser den ut nede Endret 1. september 2014 av pca9 Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Linkene dine funker ikke.... Hvis du ikke har andre uttak, så må du fysisk flytte routeren og dra en kabel i mellom router og modem... Er ingen andre muligheter enn det... Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Linkene dine funker ikke.... Hvis du ikke har andre uttak, så må du fysisk flytte routeren og dra en kabel i mellom router og modem... Er ingen andre muligheter enn det... Prøv nå ble en liten feil der:/ Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Da har du 2 muligheter: Få en elektriker til å bytte "oppe" med samme som "nede" (Montøren fra Canal Digital gjorde det hos meg. Hadde akkurat samme som deg) Ta en vanlig antenneledning (som du bruker til TV) og klipp av den ene pluggen, og sett på en F-connector i den avklipte enden (har også måtte gjøre dette selv).. Bare sørg for å ta riktig ende med tanke på kjønnet på pluggen... Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Da har du 2 muligheter: Få en elektriker til å bytte "oppe" med samme som "nede" (Montøren fra Canal Digital gjorde det hos meg. Hadde akkurat samme som deg) Ta en vanlig antenneledning (som du bruker til TV) og klipp av den ene pluggen, og sett på en F-connector i den avklipte enden (har også måtte gjøre dette selv).. Bare sørg for å ta riktig ende med tanke på kjønnet på pluggen... Ok, takk får gi nr.2 en sjanse:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå