Sylar Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Har kjøpt VPN fra vpntunnel.com, og forsøker å koble til server med OpenVPN, men det bare feiler, på alle serverne (Sverige, England, etc.) Så jeg lurer på om noen har noen tips. Har forsøkt å deaktivere IPv6, men det virket ikke. Har Windows 8, og ikke installert noen brannmur / antivirus. (Går forøvrig helt bra med PPTP i Android.) (Fikk det til med "only use if behind firewall or proxy" nå. Men vet ikke om det er riktig at jeg må bruke den...) Endret 1. september 2014 av Sylar Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Starter du OpenVPN som administrator? Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Starter du OpenVPN som administrator? Jepp. Får jo koblet til med "only use if behind firewall or proxy", men nå er altså problemet at jeg ikke får dirigert all trafikk om vpntunnel.se. Default er jo at ingen trafikk går gjennom OpenVPN... Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Merkelig. Nå virker det helt fint, både "vanlig" tilkoblingstype og all trafikk om VPN. Tok sikkert bare litt tid før alt ble i orden hos vpntunnel.com... bestilte jo akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå