flamethower1234 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Heisan Jeg har vært i puberteten en stund, og er det fortsatt. Jeg har fått en del kviser, som jeg gjerne vil fjerne via en krem elns. Jeg er fullt klar over at det vil komme fler å fler, samt at de kommer til å bli borte, men har dere noen tips til noe krem elns? På forhånd takk Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Basiron? Eller vil du ha et fullt hudpleie regime? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 http://www.nrk.no/livsstil/slik-ble-odd-arild-_19_-kvisefri-1.11902667 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Basiron? Eller vil du ha et fullt hudpleie regime? Hva er Barison? Nvm Endret 2. september 2014 av flamethower1234 Lenke til kommentar
TBSmart Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Benzoyl peroxide er det aktive stoffet i Basiron som liksom skal gjøre huden din fantastisk, og kvitte seg med alle dine problemer. Selv om den i en kort periode kan hjelpe ved å voldsomt uttørke huden din vil den til slutt kun gjøre vondt verre. Huden din er et levende organ, og hvis du nekter den fukt vil den til slutt frike ut og overkompensere for fukttapet du har påført den (logisk nok). Etter at huden din har kommet seg over sjokket vil du sitte igjen med enda flere kviser enn tidligere pga. all talgen som tetter igjen porene. Huden din er ikke så tøff som du tror, og sjansene for at du sitter igjen med ømfintlig hud resten av livet er tydelig tilstede. Jeg kan godt fortelle deg her og nå at det å slite med ømfintlig hud ikke er så kjempe kult med tanke på solskader, og rynker som en effekt av dette litt senere i livet. Du kan derimot unngå uttørking av huden ved å bruke riktige hudpleieprodukter tilpasset hudtypen din. Apoteket er verdt å unngå for enhver pris, men første skritt i riktig retning er å finne ut av hudtypen din og hudtilstander. Nå vet vi f.eks. at du er acne prone, og siden du er mann er du antagelig fet hudtype. Mange menn har også dehydrert hudtilstand uten å være klar over det. Jeg har skrevet litt om denne hudtypen tidligere om du ønsker å ta en kikk på det. Lykke til! Endret 5. september 2014 av TBSmart Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Kaprer tråden jeg, kjipt å lage en ny bare for et kjapt spørsmål.Jeg har brukt Epiduo i .. halvannet år kanskje, og det har hjulpet veldig. Ingen kviser når jeg har brukt Epiduo hver kveld. Jeg har nå prøvd å slutte i håp om at kvisene ikke vil komme tilbake, men det begynner allerede bli et par kviser. Er det normalt? Trenger huden en liten periode for å komme tilbake til normalen, der det kan komme et par kviser, eller bør jeg starte på Epiduo igjen asap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå