danilokristensen Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 I Lofoten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Et flott motiv og et severdig bilde! Jeg ruller opp, og jeg ruller ned. Noen ganger foretrekker jeg bildet uten stabbesteinene, andre ganger ikke. Til slutt lander jeg på uten, tror at den tverrstilte hindringen forgrunnen representerer hindrer meg i å begynne "øyets vandring" i landskapet. Mulig at jeg er den eneste, vi får håpe at flere stikker innom ... For all del, - takk for titten, mye inspirasjon her! Vh. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Henger meg på OBK når det gjelder forgrunnen. Ellers er det et flott bilde av den storslåtte Lofotnaturen, noe som er hyggelig for en ex-Lofoting:-) Lenke til kommentar
danilokristensen Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Steinene i forgrunnen er et gammelt rekkverk, og en del av kulturlandskapet. De gir en større helhet og dybde i bilde synes jeg. Men takk for interessen og kommentarene :-) Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Synes bilde hadde litt kjølig tone,prøvde i alle fall autocolor i PS og mener det var en bedring,men... skrudde ned 50 prosent på den for å havne i på rett plsss etter mitt syn. Hvorvidt , higl/shadows ville virke har ikke jeg prøvet. Ser det var veldig mange motivmuligheter her, om man liker mere nærhet Pent! Lenke til kommentar
danilokristensen Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Øyvind .L ?? Lenke til kommentar
danilokristensen Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Prøver å svar pr mobil tlfn.. :-) takk Øyvind.L Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Fint utsnitt fra en mektig natur som man ikke kan få nok av. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på her. men min vane tro tillater jeg meg å pirke litt på sider og hjørner. I venstrekanten ville jeg kutta slik at bildekant skjærer så vidt i den diagonale linja som den skrå fjelltoppen danner. Muligens samme metode på motsatt side og klone vekk den siste busken eller kanskje to nede i høyre hjørne slik at diagonalen går rent ut på nedre ramme for det vil øke spenningen - tror jeg. lett å si gjør ditt og gjør datt for slikt må jo prøves ut, men det overlater jeg til Author. Skader ikke å ta et par cm eller så oppe også for da senker du betrakters blikk mer ned mot det som er bildet her og lar det søke direkte inn i bånn på bildet. Roar Lenke til kommentar
danilokristensen Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Det å redigering av ps 12 element og lightroom er helt nytt for meg , men æ lærer det etter hvert... Takk for kommentaren Roar :-) Lenke til kommentar
alfa. Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Bildet er et maleri,fantastisk skarpt og velkomponert med de rette farger,akkurat slik det bør være.utrolig flott.alt er med,fra forgrunn til de majestetiske fjellene,stabbesteinene bør være med ,de er med å danne rammen om det hele.velkomponert,det er bare riktig, med silkevann og dybde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg