Gå til innhold

Skal kjøpe nytt PC til 40.000+ kr å trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett Titan X @ 1400-1500mhz går akkurat til Swift :)

Ja.... SLI eller et skjermkort til over 10,000kr - dersom du overklokker klokkefrekvensen ca 50% over stock.

Men da ville jeg satset på en SLI-løsning. Tror en 3-4 GTX970 flyr forbi et titan x :)

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Ja.... SLI eller et skjermkort til over 10,000kr - dersom du overklokker klokkefrekvensen ca 50% over stock.

Men da ville jeg satset på en SLI-løsning. Tror en 3-4 GTX970 flyr forbi et titan x :)

2x980 eller 2x970 er mere fornuftig valg prismessig.

Quad sli vil man nok helst ikkje ha i lengden om man vil ha best mulig flyt.

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

2x980 eller 2x970 er mere fornuftig valg prismessig.

Quad sli vil man nok helst ikkje ha i lengden om man vil ha best mulig flyt.

Jeg vil ha en kickstarter som samler opp penger til profesjonelle fotografer til å ta bilde av nizzen sitt oppsett.

Lenke til kommentar

Har bestilt Asus ROG Swift og jeg tror jeg for den imora :) 

Asus ROG Swift selger f**n meg i bøtter og span ser jeg herregud!! Komplett hadde 50+ forrige uke nå har de bare 22 igjen. Har fulgt med lagerstatus hos komplett ang denne skjermen og på 4 uker har de solgt rundt 200stk bare komplett.no alene! Jeg så på dustinhome lagerstatus og forrige uke så hadde de 20 nå har de kun 6 stk igjen. Jeg har bestilt min fra Dustin home. Denne skjermen er het og har en ekstremt stor etterspørsel!

Eneste jeg kan gjøre nå er å kjøpe 1 980gtx til så er alt i boks  :grin:  Jeg tror jeg venter til BF5 før jeg går for SLI.

Endret av ASUSGutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...