DrunkenPanda Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hei !Tittelen sier vell seg selv, men jeg tenkte å søke på opptaket til Kystjeger ( Eller noe lignende) Og lurte på om det er mulig å søke med beinhinnebetennelse? eller er det sånn at det ikke er tillatt? (Har ikke vært i sesjon del 2 enda) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er usikker på om akkurat beinhinnebetennelse er problematisk. Er det noe som vil kunne hindre deg i å utføre de krevende oppgavene tjenesten innebærer? Lenke til kommentar
DrunkenPanda Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Er usikker på om akkurat beinhinnebetennelse er problematisk. Er det noe som vil kunne hindre deg i å utføre de krevende oppgavene tjenesten innebærer? Det er jo en skade man får fra å ha overbelastet/overtrent for mye , i mitt tilfelle så kjenner jeg det så vidt. Men kan hende det blir litt irreterende når jeg løper på hardt asfalt over lang periode.. så er ganske usikker. Jeg tar selv ikke det som ét problem, men kanskje det kan være for dem. så er ganske usikker. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 I spesialstyrkene har de filosofien "plager det ikke deg, plager det ikke oss". Med andre ord handler det bare om hvorvidt det faktisk er et problem, og ikke hva som står på papiret. Lenke til kommentar
DrunkenPanda Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 I spesialstyrkene har de filosofien "plager det ikke deg, plager det ikke oss". Med andre ord handler det bare om hvorvidt det faktisk er et problem, og ikke hva som står på papiret. Skal huske at jeg leste det èt sted når jeg gjorde litt research om spesialstyrken . Håper det er sånn ja! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Nå er ikke kystjegerene spesialstyrker og skadehistorikk i forsvaret blir ofte sagt at plager det ikke deg plager det ikke oss. Tingen med beinhinnebetendelse (noe faktisk en del får under tjeneste) er at det tar forholdsvis lang tid å bli kvitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå