fjarle Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 ... og styrer den med en iPad.Vi lar en robot ta over hagen (Ekstra) Lenke til kommentar
einzweidie Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Det kanskje beste med robotklipperne, er man over tid får klippet gresset med jevne intervaller, noe som gir en flott grønn plen med lite ugress og mose. Den klipper uansett, selv i ferier!Mange spennende roboter der ute nå. Har også vaskerobot (den minste Scooba'en - ikke mitt beste kjøp...) og en robotstøvsuger (knallbra Roomba 500-serie av PET-typen). Vindusvasker-robot er jeg litt skeptisk til effekten av, da er nok en Kärcher vindusvasker bedre. Finnes også vaskeroboter for svømmebasseng!Venter bare på den allsidige tjener-roboten! Endret 2. september 2014 av einzweidie Lenke til kommentar
madammim Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hvordan takler den ujevnheter, blomsterbed og busker? Plena vår er ganske ujevn med mye "skog" rundt om. Har veldig lyst til å kjøpe en robot, men frykter at man kjøper seg mye jobb med å oppgradere plena og fjerne/omplassere busker og blomster... Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 madammim: Den takler rufsete plener ganske bra. Mye busker og blomster betyr at det blir litt mer jobb å legge kabelen, men det er nok uansett langt enklere enn å ommøblere hele hagen 1 Lenke til kommentar
grenness Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg har to plener med en grussti i mellom. Er det håpløst å dekke med én robot, eller går det an å få den (ikke nødvendigvis den som er omtalt her) til å klippe én plen, så kjøre en transportetappe, og så klippe neste plen? Lenke til kommentar
staalenor Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har to plener med en grussti i mellom. Er det håpløst å dekke med én robot, eller går det an å få den (ikke nødvendigvis den som er omtalt her) til å klippe én plen, så kjøre en transportetappe, og så klippe neste plen? Den skal fint, så lenge grusveien er relativt jevn :-) Jeg vet at Robomowen klarer det ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå