River Song Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Casper & Steven Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Tøft! Jeg hadde også snudd meg vekk... Ville kanskje hatt bildet i sort/hvitt med litt økning i kontrast, men stilig ble det uansett:-) Lenke til kommentar
River Song Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Tøft! Jeg hadde også snudd meg vekk... Ville kanskje hatt bildet i sort/hvitt med litt økning i kontrast, men stilig ble det uansett:-) Takk for tilbakemelding! Jeg prøvde meg litt med mer kontrast (allerede skrudd opp endel), og sort/hvitt, men synes ikke det fungerte helt på akkurat dette. Planen i hodet mitt var hele tiden å ha det i s/h da, så kanskje jeg skal prøve meg frem litt mer på akkurat det Lenke til kommentar
River Song Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Tøft! Jeg hadde også snudd meg vekk... Ville kanskje hatt bildet i sort/hvitt med litt økning i kontrast, men stilig ble det uansett:-) Takk for tilbakemelding! Jeg prøvde meg litt med mer kontrast (allerede skrudd opp endel), og sort/hvitt, men synes ikke det fungerte helt på akkurat dette. Planen i hodet mitt var hele tiden å ha det i s/h da, så kanskje jeg skal prøve meg frem litt mer på akkurat det Nå har jeg lastet opp en versjon i s/h, og ble usikker på hvilket jeg likte best Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Tøft! Jeg hadde også snudd meg vekk... Ville kanskje hatt bildet i sort/hvitt med litt økning i kontrast, men stilig ble det uansett:-) Takk for tilbakemelding! Jeg prøvde meg litt med mer kontrast (allerede skrudd opp endel), og sort/hvitt, men synes ikke det fungerte helt på akkurat dette. Planen i hodet mitt var hele tiden å ha det i s/h da, så kanskje jeg skal prøve meg frem litt mer på akkurat det Nå har jeg lastet opp en versjon i s/h, og ble usikker på hvilket jeg likte best Synes s/hv ble stilig. Casper og Steven ble mer ett:-) men det er smak og behag. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Kjempetøfft! Den er grei denne hunden din(?)! Jeg syntes det var mest liv i V1 med fargene ;-) Hadde det vært mitt verk, tror jeg dog jeg ville fjernet "forstyrrelsen" i nederkant th på muren... Lenke til kommentar
River Song Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Kjempetøfft! Den er grei denne hunden din(?)! Jeg syntes det var mest liv i V1 med fargene ;-) Hadde det vært mitt verk, tror jeg dog jeg ville fjernet "forstyrrelsen" i nederkant th på muren... Ja han er en trivelig kar altså, vant til kameraet :-) La ikke merke til forstyrrelsen engang, men det har du rett i! Usikker på om det var noe som kunne fjernes i forkant dog. Får vurdere å fjerne det hvis jeg skal bruke bildet til noe senere :-) takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg