Leif Olsson Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Kreative ungdomer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ikke bare ungdommen som er kreativ. Synes fotografen viser noe av det samme:-) Trodde først det var et akvariebilde, men når jeg fikk sett det med malingsspannene i forgrunnen, ble det et bra bilde m/en bra historie. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Ikke bare ungdommen som er kreativ. Synes fotografen viser noe av det samme:-) Trodde først det var et akvariebilde, men når jeg fikk sett det med malingsspannene i forgrunnen, ble det et bra bilde m/en bra historie. Hei og takk for hyggelig kommentar Pentaxen Hilsen Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Litt motsetninger her ser jeg: Natur og ungdom - og i front plenty med mindre gode løsemidler - he he. Skulle jeg pirke litt på fotografen også så ville jeg kutta litt til høyre og unngått den hvite linja og knuten på det grønne tauet. akkurat i bildekant. Litt kloning langs venstrekanten rett ut for skriften er også om ikke en nødvendighet, men en fordel for bildet. Det samme med litt kloning nede i hjørnet nedenfor for å få et renere hjørne. Sider og hjørner på et bilde er tross alt nokså viktig for det er slikt som lett oppdages. Kanskje mer mitt område dette - like mye som fugler i det fri er ditt for jeg bruker mest tid på etterarbeidet der andre bruker tid i felten. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Litt motsetninger her ser jeg: Natur og ungdom - og i front plenty med mindre gode løsemidler - he he. Skulle jeg pirke litt på fotografen også så ville jeg kutta litt til høyre og unngått den hvite linja og knuten på det grønne tauet. akkurat i bildekant. Litt kloning langs venstrekanten rett ut for skriften er også om ikke en nødvendighet, men en fordel for bildet. Det samme med litt kloning nede i hjørnet nedenfor for å få et renere hjørne. Sider og hjørner på et bilde er tross alt nokså viktig for det er slikt som lett oppdages. Kanskje mer mitt område dette - like mye som fugler i det fri er ditt for jeg bruker mest tid på etterarbeidet der andre bruker tid i felten. Roar Hei og takk for konstruktiv kritikk Roar Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg