ub40 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 I det siste har det ofte skjedd at de jeg sender til/åpner snapchats fra får varsel om at jeg har tatt screenshot, når det absolutt ikke er tilfellet. Jeg åpner snappen på helt normalt vis og likevel får de varsel om at jeg screenshotter. Er jo veldig irriterende når det ikke er det jeg gjør, og det selvfølgelig kan være vanskelig å tro jeg ikke gjør det når det faktisk står at jeg gjør... Er dette et problem flere opplever og vet noen hva som gjør det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Har du sjekka screenshots-mappa på telefonen da? Kanskje du gjør en bevegelse når du åpner snaps som gjør at du tar screens hver gang. Lenke til kommentar
ub40 Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Har en samsung S4, må trykke inn to knapper for å screenshotte, så er ikke til å unngå å merke det om man gjør det. Og mappen hvor bildene skulle ha havnet er tom. Så tydeligvis er det en feil på snapchat ? Men vil da finne ut hvordan jeg får fikset det eventuelt Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Skjedde noen ganger med meg også for en stund siden (S4), men det gikk over av seg selv. Nå er den normal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå