Heiii1234577 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 såå jeg skal kjøpe bursdagsgave til typen som snart har bursdag men vet ikke hva jeg skal gi. han blir 19 år. er ikke så lett å gi til gutter så jeg sliter litt der. noen tips? hva hadde du synes var en fin gave fra jenten din på bursdagen din? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Blowjob Du var litt raskere å svare enn meg, mitt svar ville vært akkurat det samme Som jeg har sagt til lekevenninnene mine, jul, bursdag, nyttår og påske, ikke kjøp noe, gi meg en blowjob... Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) tisselur Endret 23. april 2018 av jurgenkloppismyhero Lenke til kommentar
Heiii1234577 Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 han får så mye blowjober fra før av meg så tenkte egentlig på noe annet 6 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Kindle Paperwhite En lommelykt: Fenix pd35 burde være perfekt, liten og lyser fantastisk! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hvor gammel er du og hvilken prisklasse tenker du? Lenke til kommentar
Heiii1234577 Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 er 18. har ikke noe å si. jeg vil bare han skal bli glad! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Chromecast om han ikke har det. Ypperlig gave å gi bort. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 er 18. har ikke noe å si. jeg vil bare han skal bli glad! Lurte for å finne ut hva du faktisk har lov å kjøpe, hvilken økonomisk situasjon du mest sannsynlig befinner deg i og du svarte ikke på det mest relevante spørsmålet, hvilken prisklasse? Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) , Endret 8. desember 2016 av Alexis17 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Leatherman, bedre gave finnes vel ikke Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Gi ham noe du husker at han har sagt at han liker, er fan av eller ønsker seg. Da vil han huske at du husket denne tingen og da er du golden. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Leatherman, bedre gave finnes vel ikke Leatherman er en universal akseptert god gave og kan aldri slå feil, så lenge det ikke er en billig kina kopi. Om dere noen gang skulle splitte opp kan jeg garantere deg at han kommer til å ha bruk for den i mange mange år frem i tid Min gikk is tykker etter hard bruk iår etter 13 år i service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå