Niklasp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 20 minutter er nok, hevder forskere.Glem middagslur, kaffelur er veien å gå Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hmm, må prøves ut. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Så vidt meg bekjent er en "power-nap" når du holder noe i hånda, f.eks nøklene dine el.l., setter deg på en stol, lukker øynene og prøver å sovne. Når nøklene faller i gulvet, er du "som ny". Dèt er "power-nap". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Velkommen etter. Det er flere år siden jeg oppdaget at kaffe (eller koffein i pilleform) kombinert med en minilur er veien å gå. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Må prøves. Har i grunn sett for meg at noe slikt er beste veien å gå, selv om jeg aldri har testet dette. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er meningen at man faktisk skal sovne under disse powernappene? For da har jeg gjort dem feil hele livet mitt. Ikke at jeg hadde klart det uansett, da jeg uten unntak fort bruker 20-30 minutter på å sovne med mindre jeg har drukket meg snydens eller sittet oppe i to døgn. Lenke til kommentar
dankvam Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Gjorde dette ubevisst på jobb forrige uke. Jobbet alene og skulle jobbe overtid. Drakk en kaffe og sovna umiddelbart siden jeg var alene. Våknet av meg selv etter 15-20minutter og følte meg både uthvilt og klar for 5timer overtid! Men om jeg var mer "preppa" enn hvis jeg bare hadde sovet er vanskelig å si:) Lenke til kommentar
dankvam Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Så vidt meg bekjent er en "power-nap" når du holder noe i hånda, f.eks nøklene dine el.l., setter deg på en stol, lukker øynene og prøver å sovne. Når nøklene faller i gulvet, er du "som ny". Dèt er "power-nap". Korrekt definisjon på powernap dette ja:) Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg prøvde. Våknet med så mye energi at jeg bare sparket ut ytterveggen, rev av bil døren, og jogget med bilen under armen til butikken. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg