Spillredaksjonen Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Disse spillene ønsket oss velkommen på minneverdige måter.PODKAST: Retro Crew - Sesong 5, episode 5 Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Jeg kommer til å spare denne til en dag jeg er i retro-konsoll modus men her er noen av mine favoritter: The Secret of Monkey Island Om du ikke får lyst til å dra ut på eventyr når dette spillet starter så kan du like godt bli hjemme. (Spesielt med CD musikken, som vel har vært standard fra tidlig på nitti-tallet og frem til nyversjonen kom. Gammel midimusikk er fett, men når det gjelder Moneky Island så duger det ikke.) Zelda 4: Link's Awakening (intro+tittelskjerm) Om du ikke får lyst til å dra ut på eventyr når dette spillet starter så kan du like godt bli hjemme. Castlevania 3 (intro+tittelskjerm) En av de beste fra 8\16 bits æraen. (Den japanske versjonen er best.) Castlevania 4 (intro+tittelskjerm) Enda bedre enn forgjengeren! Doom (PC) Altered Beast (Sega Mega Drive) Golden Axe II (Sega Mega Drive) Shining Force (intro+tittelskjerm) Heroes of Might and Magic I (PC) Heroes of Might and Magic II (PC)(intro+tittelskjerm) (Godt valg med Sonic 1 og Megaman 2 forresten.) Endret 1. september 2014 av Gother-Bit Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg kommer til å spare denne til en dag jeg er i retro-konsoll modus men her er noen av mine favoritter: The Secret of Monkey Island Om du ikke får lyst til å dra ut på eventyr når dette spillet starter så kan du like godt bli hjemme. (Spesielt med CD musikken, som vel har vært standard fra tidlig på nitti-tallet og frem til nyversjonen kom. Gammel midimusikk er fett, men når det gjelder Moneky Island så duger det ikke.) Zelda 4: Link's Awakening (intro+tittelskjerm) Om du ikke får lyst til å dra ut på eventyr når dette spillet starter så kan du like godt bli hjemme. Castlevania 3 (intro+tittelskjerm) En av de beste fra 8\16 bits æraen. (Den japanske versjonen er best.) Castlevania 4 (intro+tittelskjerm) Enda bedre enn forgjengeren! Doom (PC) Altered Beast (Sega Mega Drive) Golden Axe II (Sega Mega Drive) Shining Force (intro+tittelskjerm) Heroes of Might and Magic I (PC) Heroes of Might and Magic II (PC)(intro+tittelskjerm) (Godt valg med Sonic 1 og Megaman 2 forresten.) Veldig bra liste! Digger Altered Beast samme om spillet ikke har holdt seg veldig godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå