Kafarsken Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Noen som har noen erfaringer med dette OS? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: Kafarsken skrev (2002-02-20 14:40):Noen som har noen erfaringer med dette OS? Trur det er meget få som har fått testet dette Os'et men det kommer vel snart. Jeg har hør snakk om at folk måtte ha betalt for å testet Lindows men dette er vel høyst ubekreftet vell å merke. Les denne linken og se sjæl Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Er beta enda bare.. men det ser ganske bra ut da:D Lenke til kommentar
tZar Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Ja, man må betale 99$ for å få mulighet til å hente ned betaer, i alle fall etter hve jeg forstår av hva som står på siden dems, men da får man også Lindows billigere når det kommer ut. Foreløpelig er ikke støtten for M$ programmer alt for bra, men de begynner vistnok å nærme seg. Jeg vet at jeg i alle fall skal prøve det når de er ferdige med beta fasen. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Vell, jeg har brukt den en liten stund. Noe funker, noe gjør det ikke. Fortsatt er direct x helt på trynet og crasher hele skiten. Ett tips, man kan bare ta en hvilken som helst distro og legge in wine/winex, funker bra det og, og det koster ikke noe som helst, om man holder seg på den lovlige siden. :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Har fått tak i en beta versjon, men jeg får ikke innstalert dritten. Har med at man ikke får valgt lowres for innstalering. Har en LCD skjerm. Skulle gjerne få prøvd den Lindowsen, men desverre kan jeg ikke si hvordan den funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå