jonathan1893 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hei!Jeg og kjæresten min flyttet til Drammen for kort tid siden, og vi har enda ikke hatt muligheten til å teste hva byen kan tilby på nattestid. Har undersøkt litt på nettet om hva som finnes av utesteder, men finner ikke særlig mye informasjon.Det jeg lurer på er, finnes det et/flere utesteder i Drammen hvor 18-åringer kommer inn? Jeg er 21, så det er ikke noe problem for min del, men kjæresten min er 18, så det begrenser mulighetene litt.Setter stor pris på alle svar. Har brukt mye energi forgjeves på å finne ut noe på egenhånd. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ta en rusletur i byen en lørdag kveld og spør individene som rangler rundt i gata Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Er desverre ingen 18 års steder i drammen. De fleste er 20+ (23/25) og det største utestedet, Z, har vel også en egen avdeling som er 30+ Tror heller ikke det er noe i Asker/Sandvika så dere må nok helt inn til Oslo eller vente et par år. Med det sagt, så har alle 18 års stedene (var 2-3 stykker før, for snart 10 år siden) som har vært i Drammen vært ordentlig søppelplasser fyllt til randen av fjortisser og idioter. Edit: Hvis du likevel finner på å stikke ut alene en kveld bør du først og fremst dra på Z siden det er størst (2 etasjer/3 avdelinger). Glass er også et greit sted, men som gjerne har litt høyere keeg-faktor enn øvrige steder. Pigen som ligger ved siden av Z har litt roligere atmosfære og er mer et sitte og snakke sted. Pavarotti har ofte live musikk og er mer rocka. På Strømsø siden er det ikke stort, men vet det er en rockebar der også med shuffleboard og store mengder spesialøl. Endret 1. september 2014 av Feh Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det er desverre ingen utesteder under 20 i Drammen nei. Men dere får sikkert tatt dere noen rolige pils på en eller annen pub. Bare ikke herje på disco-utestedene i byen der de sjekker leg i døra på alle. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Pubene har også som regel 20 års grense med vakt i døra etter et eller annet klokkeslett, hvertfall de jeg har vært på. Men jeg regner med at kanskje en av dere studerer? Godt mulig det arrangeres noe ifm. skolen, men hva aldersgrensen er aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Utestedene i Norge taper penger på å kjøre 18+ fordi de som er 18-19 bruker lite penger på byen, og samtidig skremmer bort eldre klientell som vil ha brennevin, eller ikke omgås 18-19 åringer. Hadde Norge vært dobbelt så stort, så hadde nok ting vært annerledes muligens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå