AfterGlow Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 LG vil droppe produksjonen.Den siste plasma-giganten gir opp teknologien Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Så lenge dette betyr mer tilgjengelige midler til OLED-satsing vil jeg bare si dette til plasmaavdelingen: Vel møtt, bra jobba, takk for innsatsen, og lykke til videre i OLED-divisjonen, må deres ekspertise med banebrytende plasmateknologi bringe like imponerende fremskritt for OLED-teknologien som den gjorde for plamapanelene. Om plasmafolka blir sparka og divisjonen stengt mens midlene fordufter i PR-advelingen sier jeg, med mer enn mild sarkasme: Way to go, LG. 1 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ikke så veldig overraskende når LG ser ut til å for øyeblikket være foran resten på OLED. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Da blir det vel ikke før man får skikkelige OLED skjermer i butikken ? Lenke til kommentar
RadonReady Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Da får jeg håpe at dette lukker kjeften på den siste av de mange plasma-fanatikerne som jeg har kranglet utallige ganger med i diverse debattfelter, og som har evangelisert frem plasmateknologien som den ypperste frelse. Endret 3. september 2014 av RadonReady Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Plasma er jo kjent for å ha det beste sortnivået kan Oled matche dette i dag ? har man klart å få ut noe skjermer , eller sitter produsentene bare og venter til plasma entusiastene må kjøpe ny tv og kan da tjene store penger Det enste jeg har hørt om er noen mindre skjeremer i hovedsak beregnet på smartmobiler Endret 3. september 2014 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå