Gå til innhold

Hate USA tråden


Anbefalte innlegg

Han HAR kommet med rasistiske uttalelser. Du kan selvfølgelig vri og vende på ordet rasisme, oversette den amerikanske ordbok definisjonen itl norsk, hoppe bukk over FNs definisjon osv, men faktum er at joachim er rasist. Personlig så mener jeg att han ikke burde bli utestengt, men det er ikke min avgjørelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener at folk har godt av å se at slike tullinger finnes, så kan vi heller plukke fra hverandre argumentene hans for all offentlighet. Personlig så er jeg aktiv anti-rasist, om det blir nødvendig vil jeg jage nazister og rasister ut av byen min, jeg har ingen problemer med å knuse nesen på en voldelig rasist. Men jeg mener også at de har rett til å ha sin mening.

Lenke til kommentar
Er DYPT uening i JoachimR's meninger men, mener at det er brudd på ytringsfrihet å permbanne han...

Så det er greit for deg at jeg skriver godord om Hitler her? Flinke Hitler som drepte mange udugelige jøder. Håh, håh, jammen gjorde han verden en tjeneste ved å begrave mennesker levende for å spare kuler. De hadde nok bare godt av det, de skitne svina.

 

Hvis du hadde trivdes i et slikt forum, så er det noe rart i veien med deg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Er DYPT uening i JoachimR's meninger men, mener at det er brudd på ytringsfrihet å permbanne han...

Nei, for eierene av dette forumet kan gjøre akkurat som de vil.

De bryter ikke ytringsfriheten, for her har du ingen ytringsfrihet.

Forum-eierene kunne redigert hvert eneste innlegg som kom fram her, og det hadde ikke vært noe ulovlig, etc med det.

 

Du har ytringsfrihet hjemme i stua di. Du har ikke ytringsfrihet noen andre sin nettside, desverre.

 

Han HAR kommet med rasistiske uttalelser. Du kan selvfølgelig vri og vende på ordet rasisme, oversette den amerikanske ordbok definisjonen itl norsk, hoppe bukk over FNs definisjon osv, men faktum er at joachim er rasist.

 

Ut ifra det jeg har lest av det han har sagt, er det ingenting du kan begrunne den påstanden med.

Til og med ved FNs definisjon var ikke Joachim rasistisk med "negerene i Afrika er late" utsagnet.

 

Hvis du vil finne meg andre sitater fra han som du mener var rasistiske, vær så god.

 

Man kan ikke bare gå rundt å stemple folk rasistiske fordi man vil at de skal være det.

Lenke til kommentar

Sant det Fjaslokt. Ingen er født rasister, det skal mye hjernevasking og løgner til for å omvende folk.

Nå kan jeg skjønne at folk blir redd innvandrere p.g.a den måten de fremstilles i media.

Noen av våre nye landsmenn er kriminelle, du skal ikke se bort ifra det, men det betyr ikke at vi skal sette alle mørkhudede i samme bås. Det finnes utrolig mange høflige og hyggelige innvandrere som jobber og sliter på samme måte som oss andre. Det er de få som blir omtalt på nyhetene som ødelegger bildet for alle, og de møter frykt og avsky for ting de aldri har gjort.

Når det er sagt, så kan man spørre seg hva nazistene tenker på? Fanatisk oppfølging av en gal mann, og den største terroristen i moderne tid, som levde for snart 60 år siden. Jeg er sikker på at hvis de hadde satt seg ned å tenkt selv et lite sekund, så har de funnet ut hvor utrolig dumt det er.

Lenke til kommentar
Når dere sier at rasister og nazister bør få ha sine egne meninger, jeg tror ikke de har egne meninger. Rasismen er kun et tegn på deres usikkerhet og selvforaktelse. Utstøtte ungdommer som finner aksept hos eldre svin som hjernevasker dem med sine perverse menneskesyn.
Det gjelder andre veien også. Mange av raddisene jeg kjenner kan ikke en dritt om historie, og veit knapt hva øst-Europa var. De kan heller ikke begrunne synet sitt skikkelig, de bare maler på Bus, USA, kapitalisme, krig osv.... Husk at nazistene falt for nasjonalSOSIALISMEN. Altså sosilaisme (det å se mennesker som gruppe) med nasjonalistiske trekk. Jeg vil si at mange raddiser ikke har egen meninger, men bare siterer Marx eller Klasskampen. I mine øyne er radisser og nazister like kunsnkapsløse og idiotiske. Og aprop eldre svin; hvorfor går radisser rundt med palestina skjerf. Tenenr de så maksimalt på Arafat og den ristinga hans? Det at jeg er glad i USA betyr ikke at jeg må gå omkring med Cowboy-hatt og ha "I love Dick (Cheney)" på t-skjorta!
Lenke til kommentar
Nå kan jeg skjønne at folk blir redd innvandrere p.g.a den måten de fremstilles i media.
Hva med de som har møtt endel innvandrerere og opplever dem som generelt agressive og innesluttede? Tar media alltid feil? Hvorfor skulle media skrive dritt om innvandrere? Da støtter de jo indirkete FRP, som vil kutte all pressestøtte. Kan det hende at media har rett, men at krigstyper bidrar til å generalisere bildet unnødig?
Lenke til kommentar
Det gjelder andre veien også. Mange av raddisene jeg kjenner kan ikke en dritt om historie, og veit knapt hva øst-Europa var. De kan heller ikke begrunne synet sitt skikkelig, de bare maler på Bus, USA, kapitalisme, krig osv.... Husk at nazistene falt for nasjonalSOSIALISMEN. Altså sosilaisme (det å se mennesker som gruppe) med nasjonalistiske trekk. Jeg vil si at mange raddiser ikke har egen meninger, men bare siterer Marx eller Klasskampen. I mine øyne er radisser og nazister like kunsnkapsløse og idiotiske. Og aprop eldre svin; hvorfor går radisser rundt med palestina skjerf. Tenenr de så maksimalt på Arafat og den ristinga hans? Det at jeg er glad i USA betyr ikke at jeg må gå omkring med Cowboy-hatt og ha "I love Dick (Cheney)" på t-skjorta!

 

Enig med FiskePinna her.

 

Jeg mener at JoachimR burde fått lov til å ytre sine meninger, selv om jeg er dypt uenig i mange av dem. Men jeg innser naturligvis at de som driver forumet, er sin fulle rett til å bestemme hvilken policy de vil ha på potensielt støtende ytringer.

 

Edit: skrivefeil

Endret av AlexK
Lenke til kommentar
Å sammenligne sosialisme med nazisme er ganske på kanten

De er begge ideologier som setter hensynet til systemet høyere enn hensynet til enkeltmennesket. Naturligvis vil det være hårreisende galt å hevde at sosialdemokrati kan sammenlignes med nazisme, men i kommunistiske stater har man absolutt kunnet se mange av de samme uheldige trekkene som under nazismen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...