Gå til innhold

Hate USA tråden


Anbefalte innlegg

Ja, jeg ser deres synspunkt og deres mening om hvorfor han ble utestengt..(Liker ikke yfren selv jeg heller)

Han gjorde alt for å provosere folk, og slang stadig med rasisite o.l bemerkninger...

 

Men det jeg reagerte på var utestenginga i denne tråden..men greit nok det..

 

 

 

Endelig er forumet "rent" som JoachimR selv ville sagt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hypsodilofonten: Jokkern ble ikke utestengt fra forumene verken på grunn av at han ikke er sosialist eller fordi han støtter usa. Bare se på fiskepinna og Seixon, de er her enda. Dette må du også klare å se.Grunnen til jokkerns ferie er som sagt heller pga hans uttalelser og ønske til å provosere.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er kjekt å kritisere moderatorene ved enhver anledning.

Denne tråden skal leve - å forsøke å få den stengt med å dytte fokuset over på kjekling med moderatorene tror jeg ikke lykkes.

 

Og lykkes det... da drar jeg selv igang en ny tråd med nøyaktig samme overskrift, første innlegg etc. som denne.

 

Så hvis det er noe du velger å ikke forstå med adawen sin beslutning, send henne en PM.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er kjekt å kritisere moderatorene ved enhver anledning.

Denne tråden skal leve - å forsøke å få den stengt med å dytte fokuset over på kjekling med moderatorene tror jeg ikke lykkes.

 

Og lykkes det... da drar jeg selv igang en ny tråd med nøyaktig samme overskrift, første innlegg etc. som denne.

 

Så hvis det er noe du velger å ikke forstå med adawen sin beslutning, send henne en PM.

1. Du lager din egen quote av meg med noe jeg ikke har sagt.

2. Jeg kjekler ikke med noen moderator. Stiller bare spøsmålstegn vedr.beslutningen

3. Jeg har ingen interesse av å stenge denne tråden, jeg startet den. :lol:

4. Neste gang du svarer meg, prøv i hvertfall å hold deg til fakta

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Såvidt meg er kjent, så HAR JoachimR kommet med rasistiske uttalelser. Hvorfor det ikke ble reagert den gangen, vet jeg ikke. Så man kan kanskje se på dette som en "bedre sent enn aldri" reaksjon?

 

Uansett så har Jokke irritert på seg gråstein ganske lenge nå, det var bare et spørsmål om tid før han fikk ferie uansett.

Antar du bare at han har kommet med rasistiske uttalelser, eller stoler du på de "pålitelige" her på forumet som sier det?

Bare et spørsmål.

Jeg vet ikke om han har gjort det eller ikke, har ikke lest alt han har sagt her.

Men jeg syns det hadde vært for dumt om han ble utestengt bare fordi noen folk her mener at han kom med rasistiske uttalelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...