Gå til innhold

Hate USA tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tidligere når det het televerket var det fine saker, men nå når det heter telenor, det er 1300 undwerselskaper, de utnytter monopolet sitt på bakkenett (Hvorfor i svarte satan fikk de med seg telenettet når de ble privatisert?) osv osv så er det ikke rart sosialister hater telenor. Monopolkapitalisme heter det.

Lenke til kommentar

Telenor tjener penger som gress. Men jeg skjønner ikke hvorfor Jokke liker Telenor, telenor er jo ett ypperlig eksempel på kapitalismens svakheter. bl.a. alle underselskapene som bestiller tjenester av hverandre for å holde kapitalen i bevegelse, det monopolet telenor har på telenett her i landet (hørt om monopolkapitalisme?) osv.

 

JoachimR: javel, Telenor var eneste tilbyder, men hvorfor i svarte svingende kunne ikke telenettet forbli statlig? Nei, her skal staten gi selskapet sitt en head start ved å la de beholde grunnlaget for kapitalstrømmen til selskapet. (Staten eier ca 70% av telenor om jeg ikke husker feil). Selv du må jo innrømme at det er konkuranse vridende når ett selskap eier all infrastruktur.

Lenke til kommentar

Tine støtter fagforeninger, de setter opp prisene for å gi bedre inntjening. de vil ikke innse at forbruket av melk er på veg ned, og bestiller derfor forskningsrapporter som forteller om alt som er bra med melk. Hvor mange drikker så store konsum med melk som nordmenn?

 

Telenor er bra! Jeg mente det faktisk. Jeg er for konkurranse, noe vi også har fått til.

 

Telenor har mange underselskaper. Dette har de aller fleste selskap.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Ah, JokkeR, JokkeR da. Hva er galt med fagforeninger?

 

Nå er nok du riktig ung, men før eller senere må du slutte å leve av pappas lommebok. Og da vil du innse at fagforeninger faktisk er ganske kjekt; vi vil jo alle ha høyere lønn?

Lenke til kommentar
Kjære JoachimR.

 

Du tok tydligvis ikke hintet. Håper dette er hint nok: Du har blitt suspendert fra forumet.

 

Det er nok sirkus nå. Vi er lei.

 

Welcome to the REAL world.. :roll:

Jeg bare reagerer litt her, angående forumet's regler.. HVA gjorde han som er i strid med forumets regler?

 

JoachimR sier kun sin mening, som jeg har forstått det..Si meg hva har han gjort sim strider mot forumet's regler?

Lenke til kommentar
Kjære JoachimR.

 

Du tok tydligvis ikke hintet. Håper dette er hint nok: Du har blitt suspendert fra forumet.

 

Det er nok sirkus nå. Vi er lei.

 

Welcome to the REAL world..  :roll:

Jeg bare reagerer litt her, angående forumet's regler.. HVA gjorde han som er i strid med forumets regler?

 

JoachimR sier kun sin mening, som jeg har forstått det..Si meg hva har han gjort sim strider mot forumet's regler?

JoachimR har ved flere annledninger utøvet rasisme, provosert unødvendig og fortalt oss alle hvor mye mer en enkelte meneneskegrupper han er verdt. For ikke å nevne hans syn på omtrent ALLE saker, som er mildt sagt ekstreme. Kan også legge til krigshisseri.

 

Enkelt og greit: JoachimR er (var :mrgreen:) en rasist, fascist, egoist, provokatør og idiot.

Lenke til kommentar

Såvidt meg er kjent, så HAR JoachimR kommet med rasistiske uttalelser. Hvorfor det ikke ble reagert den gangen, vet jeg ikke. Så man kan kanskje se på dette som en "bedre sent enn aldri" reaksjon?

 

Uansett så har Jokke irritert på seg gråstein ganske lenge nå, det var bare et spørsmål om tid før han fikk ferie uansett.

Lenke til kommentar
Såvidt meg er kjent, så HAR JoachimR kommet med rasistiske uttalelser. Hvorfor det ikke ble reagert den gangen, vet jeg ikke. Så man kan kanskje se på dette som en "bedre sent enn aldri" reaksjon?

 

Uansett så har Jokke irritert på seg gråstein ganske lenge nå, det var bare et spørsmål om tid før han fikk ferie uansett.

Denne ferien blir vel sett på som en skole ferie right ?

 

Dvs. Minst 2 måneder hvis det da ikke er mer aktuelt med ett friår eller kanskje utdanning i utlandet i 3år ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...