AnonymDiskusjon Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hva må jeg gjøre for å kapre hjertet hans? Har dere opplevd at jenta har prøvd å kjempe for dere? Hvordan reagerte dere på dette? Fikk hun deg til slutt? Situasjonen i dag sier at det er umulig å bli sammen akkurat nå, men gode muligheter senere.. så hva må jeg gjøre for "å holde han på gress" slik at jeg kan gi jernet senere? haha... Anonymous poster hash: 30564...8b5 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ingen jegere jakter på slaktet dyr. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Du får ingen svar her, eneste måten du kan kapre han på er å være deg selv og se om det holder. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Lag mat. Forutsetter jo at hun kan lage mat.. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Lag mat. Dette. La oss si at ei dame er 6/10. Dersom hun lager mat til meg hopper hun opp til 8/10. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Passer perfekt. Kan overraske han med middag… men han kommer sikkert til å spise middag hjemme som mora har laget - som han gjorde sist gang når jeg sa at vi kunne lage mat sammen.. Anonymous poster hash: 30564...8b5 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Passer perfekt. Kan overraske han med middag… men han kommer sikkert til å spise middag hjemme som mora har laget - som han gjorde sist gang når jeg sa at vi kunne lage mat sammen.. Anonymous poster hash: 30564...8b5 haha, hørtes ut som en bonde. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Passer perfekt. Kan overraske han med middag… men han kommer sikkert til å spise middag hjemme som mora har laget - som han gjorde sist gang når jeg sa at vi kunne lage mat sammen.. Anonymous poster hash: 30564...8b5 haha, hørtes ut som en bonde. haha, er ikke det sykt harry gjort? Han sa jo at han gjerne ville lage mat også, så når dagen kommer, får jeg en melding hvor han sier han har spist middag. sykt teit Anonymous poster hash: 30564...8b5 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Passer perfekt. Kan overraske han med middag… men han kommer sikkert til å spise middag hjemme som mora har laget - som han gjorde sist gang når jeg sa at vi kunne lage mat sammen.. Anonymous poster hash: 30564...8b5 Tipset var at du laget mat, ikke at dere laget mat sammen. At dere gjør noe sammen er vel og fint, men det er ingenting sammenlignet med at du gjør noe for han. Spesielt hvis du vil gjøre han mer oppmerksom for deg må du gjøre noe for han, kvinner som bare har lyst til å være i nærheten av en har man overalt hele tiden. En mann som finner en kvinne som er villig til å gjøre noe for han vil med en gang få opp øya for at det kan være ei å spare på. Ponget var ikke at å lage mat er en kvinnejobb og når du gjør det ser han på deg som mer kvinnfolk, men siden du er indoktrinert av ett feministisk samfunn havnet denne tanken i hodet ditt med en gang. Og derfor var også svaret på dilemma enkelt, "likestilling", hvis dere begge laget mat kunne du umulig bli undertrykt av han....riktig? Men tilbake til den virkelige verden, mennesker setter bare pris på at andre gjør noe for dem. At du gjør noe for han er noe han setter pris på, det trenger ikke være å lage mat men det er vel den enkleste ting som folk først kommer på. Og når jeg leser igjennom posten min nå ser jeg at det kan virke som om jeg er litt hard mot deg, men jeg ønsker å understreke at det er ingenting mot deg personlig. Du er offer for den samme mentaliteten som alle andre norske kvinner også har blitt lært opp til å følge. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Veien til en manns hjerte går gjennom magen... Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Mat og blowjobs *biff og blowjob Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Okey. TS her. Gutter klager over at jentene bare sitter på ræva og venter på at jenta skal ta intiativ. (?) Men uansett, han har bursdag snart. Har jo lyst til å gi han en gave. Jeg vet at han elsker fotball - kan jeg gi en billett til favorittlaget hans? Kampen er i London da. Anonymous poster hash: 30564...8b5 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg hadde blitt kjempeglad om jenta hadde tatt initiativ, såvidt jeg er attraktert av utseendet såklart, men bare ikke bli for pushy, ikke send 3 sms på rad osv, dette vet du sikkert allerede så bare hold det innenfor rimelighetens grenser og det går sikkert fint. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Ops, mente at "forventer at gutten skal ta ins". Anonymous poster hash: 30564...8b5 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Mat og blowjobs *biff og blowjob 14. mars det Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Mat og blowjobs *biff og blowjob 14. mars det Og det gjelder bare hvis man allerede er i forhold og har dame Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Lag bedre mat enn morra hans. Og bedre dessert. :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå