OHJohansen Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nye Area 51 er en kruttønne av en PC.Spinnvill spillmaskin fra Alienware Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 den var tøff, men fy den kommer til å bli grisedyr! misforstå meg rett; har ikke noe imot alienware da det er gode maskiner, med god byggekvalitet, men prisene gjenspeiler dette.... og dobbelt så mye. 1 Lenke til kommentar
Django Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Linken under videoen er feil? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Linken under videoen er feil? Takk for tips - det er rettet nå Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det villeste med maskinen blir sikkert prisen... 6 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det heter Alienware fordi prisene tilhører en annen dimensjon. 6 Lenke til kommentar
Leonard Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Den er jo formet som en Gömböc Lenke til kommentar
MaTiZZ96 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 den er vell 6kant formet ? Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 den er vell 6kant formet ? Teknisk er den et 18-sidet objekt, ikke et heksagon. Trekant er allikevel den beste, og mest praktiske, beskrivelsen. Lenke til kommentar
FuthNoMore Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Så, hvorfor ikke bygge en pc med samme spesifikasjonene? masse billigere. 1 Lenke til kommentar
FuthNoMore Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 garantert halve prisen. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Kult at de prøver et nytt design, men fy flate det der var det styggeste jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Når det gjelder designet så glir tvangstankene heller inn på NOPE, til tross for at jeg har _veldig_ lyst til å like måten de bruker andre former enn det en vanligvis putter under "kasse"-kategorien. Det samme gjelder for øvrig Mac Pro, med tanke på utradisjonell kabinettutforming. Om jeg måtte velge mellom de to hadde jeg likevel valgt denne med tanke på standardiserte komponenter (GPU, CPU, RAM) og potensielt mer ytelse per krone. Jeg tenker nok at når prisen omsider blir annonsert kan jeg le litt i lettelse, med tanke på at det ikke kommer til å flyte særlig mange av disse rundt om på kloden. Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Den er jo formet som en Gömböc Tror nok ikke den reiser seg like lett etter den har veltet med mindre eieren har en stinn lommebok til reparasjonskostnader XD Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Så, hvorfor ikke bygge en pc med samme spesifikasjonene? masse billigere. Aliens bryr seg ikkje om pris Lenke til kommentar
visningsnavneteribruk Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Skulle likt å sett dette kabinettet med en NOD-logo-mod. 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hadde jeg kjøpt den der, tror jeg hadde endt som singel resten av livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå