insomeseriousproblems Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Ja, skjermen er blå for hver re-start jeg tar. Har lest litt rundt på nettet og dette skyldes en windows-oppdatering som ble sluppet i Aug, men jeg innstallerte den først idag tidig. Har også prøvd enkelte guides på nettet som skal ha svaret, men jeg finner likevel ingen løsning.jeg har: 1. slettet denne filen: %WINDOWS%\system32\fntcache.dat.2. slettet selve oppdateringsfilen manuelt: KB2892791 (MS14-045)Dette skal i grunn være nok til å kunne komme seg forbi bluescreen, men det har ikke hjulpet noe. Jeg vet windows har sluppet en oppdatering for windows update (KB2993651) som skal fikse problemet, men windows update fungerer ikke i safe-mode. Jeg har også prøvd å innstallere denne manuelt, men også da får jeg feilmelding grunnet safe-mode. Så akkurat nå er jeg stuck i en endeløs fase med bluescreens uten å finne noen løsning. Hjelp settes stor pris på Edit: I de fleste guides så skal det å fjerne fntcache.dat fikse bluescreen problemet slik at man kan oppdatere windows i normal modus. Dette skal være første steget i prossesen, men det fungerer ikke. har slettet filen i safe-modus og via command promt i recoverymode Endret 1. september 2014 av insomeseriousproblems Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Får du til å bruke systemgjemoppretting? Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Får du til å bruke systemgjemoppretting? Har kjørt systemgjennoppretting på siste windows oppdatering, men uten hell desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå