Crowly Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Det har vært på fremsiden, men mulig det har "falt ut" ganske raskt etter publisering. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Enhver som tar nakenbilder må forvente at de havner på internett. Er du kjendis gjelder dette ekstra mye. Og om du i tillegg er idiot nok til å legge de ut i skyen så har du ingen å skylde på. jeg kan ikke se for meg at iqen hos de kjendisjentene det gjelder er så veldig høy Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 jeg kan ikke se for meg at iqen hos de kjendisjentene det gjelder er så veldig høy Hva får deg til å si det? Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 jeg kan ikke se for meg at iqen hos de kjendisjentene det gjelder er så veldig høy Hva får deg til å si det? vel jeg lar resultatet tale for seg selv Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 vel jeg lar resultatet tale for seg selv Beklager, det er ikke godt nok. Jeg ser ikke sammenhengen mellom at noen stjeler bildene dine og lav IQ. Mener du de er dumme (dumme var de, men ikke som i at de har lav IQ) som tok nakenbilder av seg selv, eller dumme som fikk de stjålet? Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) vel jeg lar resultatet tale for seg selv Beklager, det er ikke godt nok. Jeg ser ikke sammenhengen mellom at noen stjeler bildene dine og lav IQ. Mener du de er dumme (dumme var de, men ikke som i at de har lav IQ) som tok nakenbilder av seg selv, eller dumme som fikk de stjålet? dumhet og iq går vel stort sett hånd i hånd. og er du kjendis så lagrer du ikke nakenbildene dine i skyen. PS. om det er godt nok for deg eller ikke, er meg likegyldig. Endret 24. september 2014 av Blaz3r 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Det vil ikke overraske meg om svært mange bruker iCloud uten å egentlig være klar over at alle bilder blir lastet opp. Hadde det vært snakk om å legge de i Dropbox eller andre løsninger hvor det gjøres mer bevisst hadde det vært noe annet. Men her er det nok bare at de ikke har tenkt over at bildene har en kopi i iCloud. Som forsåvidt er akkurat sånn de fleste vil ha det, bare ikke med nakenbilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg