TheodorBjork Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Har hatt det i to dager nå. En rar, ekkel smerte på venstre siden av halsen når jeg svelger. Ingen kul jeg kan kjenne eller noe. Forsvinner midlertidig når jeg klemmer litt på det eller bøyer halsen framover...Hva kan det være? Google gir dusinvis av mulige forklaringer. Lenke til kommentar
power Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hadde en liknende opplevelse en gang, da var det halsbetennelse. Bare book time hos fastlegen med en gang så får du det fiksa. Kan jo selvfølgelig være mye annet og... Så lege > google. Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har opplevd det flere ganger, det er akkurat som om noe på siden av halsen "går ut av ledd", for når jeg presser hardt nok går det liksom på plass igjen. Vanskelig å forklare. Er i alle fall kjempe vondt. Lenke til kommentar
Kittystyle Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Kjenner til den smerten, og har hatt den maange ganger. Så mine tips er:Hvis smerten blir værre vil jeg anbefale å oppsøke lege så fort som mulig for å finne ut om det er halsbetennelse, streptokokker eller kyssesyken så du kan få behandling mot det så fort som mulig.Ta paracet for å dempe smerten, men vær sikker på at du ikke har kyssesyken først ettersom det kan fucke opp leveren din hvis du tar for mye, noe det gjorde med meg, lol.Er det kyssesyken, vil jeg anbefale å hive inn på ibux i stedet.Også, hørt at det er bra å drikke mye fordi det vil "skylde" bort bakteriene, men prøv å drikk noe varmt som feks. te med honning i.Utenom det, god bedring. :] Endret 6. september 2014 av Kittystyle Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Uten å være kvalifisert til å diagnostisere vil jeg gjette på at det er en mandel som begynner å bli infisert. Kan og være halsbetennelse. Vil anbefale å gurgle Listerine eller tilsvarende da dette har en antibakteriell effekt, og drikk selvfølgelig masse vann. Å drikke varm melk vil lindre smertene, og vil også dempe infeksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå