Øystein.F. Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Her er ein bunke spel du kan kose deg med når hausten tek over.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i september Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Vanvittig mange spill denne måneden. For min del blir det Danganronpa 2, Fifa 15, Forza Horizon 2, Shadow of Mordor, The Vanishing of Ethan Carter, Hyrule Warriors og Sherlock Holmes: Crimes and Punishments. Så er det det å få tid til å spille alt da Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Gleder meg til The Sims 4 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Har bestilt meg Xbox One inkl. FIFA 15 og Forza. Skal motta den 5. sept. Lenke til kommentar
hottub Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Dere har glemt å ta med http://www.archeagegame.com/en/ som kommer 16. sept. :-) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 For min del blir det The Sims 4, Wasteland 2 og Theatrythm: Final Fantasy: Curtain Call. Vurderer også Forza Horizon 2. Har hatt både XBone og PS4 en god stund nå, men har ingen spill til XBone. Ethan Carter virker også interessant, men har brent meg på sånne spill alt for mange ganger til å håpe på noe bra. Sjelden skrekkspill blir halvparten så bra som de lover. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hyrule Warriors er forhåndsbestilt og er veldig spent på hvor dette kommer til å bli! Destiny kan være verdt å sjekke ut, jeg må se hvor mye innhold det blir først Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ikke sånn kjempemye som frister, ett par titler kanskje? Er det i september GTA V kommer? AtW Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hyrule Warriors er forhåndsbestilt og er veldig spent på hvor dette kommer til å bli! Litt off-topic, men sjekk ut Dragon Quest: Heroes (nylig bekreftet). Det blir kort sagt Dynasty Warrios, Hyrule Warriors osv satt til Dragon Quest-universet. Gleder meg sykt allerede. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Har vel det meste i forhåndsbestilling, minus dem til pc. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Dere har glemt å ta med http://www.archeagegame.com/en/ som kommer 16. sept. :-) Neida, hvis du leser overskriften er det spillene som vi gleder oss til kommer. Men seriøst så har jeg spilt beta selv og jeg syntes desverre dette spillet falt igjennom som nok ett mmo som desverre ikke når opp. Og det er veldig synd. Fifa 15 er vel det eneste jeg ser frem til denne mnd. Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 For å nevne det for mulige intresserte som ikke har fått det med seg (ikke rart, null info omtrent overalt), så kommer Shin Megami Tensei 4 (atlus) ut i Europa i september, dog kun som digital download på 3ds. I tillegg kommer Fantasy Life (level 5) ut til 3ds, som har vært ute en stund i Japan. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nja, blir vel med Wasteland 2. Siden jeg har klart å holde meg unna den i Early Access. Håper på Lord of Xulima også i september da. Prøver unngå å spille EA-versjonen for mye i mellomtiden... Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Wasteland 2 og Fifa 15 blir kjøpt her. Lenke til kommentar
Roise Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hva med Shadow of Mordor !! Release datoen ble dyttet frem med en uke til 30.september, klart dette spillet jeg gleder meg mest til Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Eneste kjøpet denne måneden blir vel Minecraft for min del, hvis det rekker å komme ut i september. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 ArcheAge, et Koreansk rollespill kommer også ut denne måneden. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ser selv fram til The Sims 4, Destiny, Hyrule Warriors, Shin Megami Tensei IV, Wasteland 2, The vanishing of Ethan Carter, Shadow Of Mordor, Forza Horizon 2, Warriors Orochi 3 ultimate, Train Fever, Fantasy Life, Sherlock Holmes Crimes & Punishment. Kommer også til og prøve Hatoful Boyfriend så blir ganske opptatt denne måneden. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Wasteland 2 har jeg ventet i over 20 år på, så det står naturligvis på listen. I tillegg ser The vanishing of Ethan Carter interessant ut, gitt at anmeldelsene er positive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå