Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Produserer mye smegma?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg er en gutt i 20-årene, og jeg tror jeg produserer mye smegma.

Jeg har "delvis" trang forhud (kan strekke forhuden tilbake i erigert tilstand, men da blir det stramt, for å si det sånn.)

Jeg har det problemet med at penis lukter ille, til enhver tid, og tiltider er det noe hvite greier som bare egentlig ligger og slenger under forhuden.

Jeg dusjer hver dag, både over og under forhuden, men det tar ikke lange tidne før det begynner å lukte vondt igjen.

Er det noe jeg gjør feil? Kan noe forklare meg dette på en måte som om jeg var utrolig dum, eller noe sånt? Skulle nesten tro det samla seg vann under forhuden og danna fukt, for dette er ganske utrolig i mine øyne.

(Jeg har snakket med legen min om disse kortisonkremene osv for den delvis trange forhuden, men han hadde aldri hørt om det, så.)

På forhånd takk!

Anonymous poster hash: 2cb26...3fb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt ærlig så er jeg ikke så keen på å omskjæres/kutte i kølla, leser ofte om folk som ikke har det så bra etter den operasjonen (selvom jeg har hatt flere operasjoner enn fingre).

Skal ikke denne koritsonkremen evt utvide? Og hvordan kan lukten forsvinne med dette, om jeg tørr spørre? hehe

Anonymous poster hash: 2cb26...3fb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...