-Dan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg bruker BIOS, Sandra 2007 og CPUCool! Har vannkjøling! og radiatoren med 2x120mm vifter hengende ut av vinduet.. og det er ca 6-7grader ute! Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Radiatoren min sitter i toppen av kabinettet, og det meste av den varme lufta fra kabinettet må gjennom radiatoren... Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 gleder meg til det blir minus grader ute! så skal jeg se hvor langt ned jeg får gradene!(^^,) Helle i litt frostveske så vannet ikke blir til is så er vi i gang! :!: Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvis du blir utålmodig, kan du lage MASSE isbiter, knuse litt og litt om gangen og legge oppå radiatoren. Men du bør ha en lufttørker på rommet for å hindre kondens på slanger og kjøleblokker! Både ved bruk av is og ved lave ute-temperaturer.... Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 jeg la kjøleblokk.. eller hva det heter på radiatoren..! funka ikke så altfor bra da Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvis du blir utålmodig, kan du lage MASSE isbiter, knuse litt og litt om gangen og legge oppå radiatoren. Men du bør ha en lufttørker på rommet for å hindre kondens på slanger og kjøleblokker! Både ved bruk av is og ved lave ute-temperaturer.... 7428905[/snapback] Tror uansett ikke det er temp som er feilen, som jeg har sagt i andre poster, P4P800 Umoddet liker ikke FSB på over 260, dette stemmer med det jeg og Id3fiX opplevde, fikk FSB opp i 259 der sa det stop selv om cpu'en lå på bare 24 grader, innimellom nede på 21. Må nok modde HK vis vi skal høyere opp. Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 det eneste jeg vil med lav temperatur er å se hvor lavt jeg kan få det til å bli! Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvis du blir utålmodig, kan du lage MASSE isbiter, knuse litt og litt om gangen og legge oppå radiatoren. Men du bør ha en lufttørker på rommet for å hindre kondens på slanger og kjøleblokker! Både ved bruk av is og ved lave ute-temperaturer.... 7428905[/snapback] Tror uansett ikke det er temp som er feilen, som jeg har sagt i andre poster, P4P800 Umoddet liker ikke FSB på over 260, dette stemmer med det jeg og Id3fiX opplevde, fikk FSB opp i 259 der sa det stop selv om cpu'en lå på bare 24 grader, innimellom nede på 21. Må nok modde HK vis vi skal høyere opp. 7429016[/snapback] P5GDC Pro Men jeg må ha ny ram om jeg skal over 235 MHz FSB... Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Oyy!! fikk cpu temperaturen ned i hele 16 grader en liten stund!(^^,) Siden det er kaldere i luften i dag ligger den for det meste på rundt 21 grader! ahhh... jeg vil clocke mer! Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg vil også klokke mer... har prøvd litt nå... og windows greier ikke å boote på 201 MHz fsb og oppover, uansett hva jeg gjør med andre instillinger... Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 min er på maks fsb..! Så går det ikke an å stille på dividern.. jeg veit i allefall ikke hvordan man unlocker den.. Den er låst! På 16! Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Multiplier er låst på intel, det må man bare leve med. På noen kan man faktisk SENKE den...men det er ikkeno gøy... Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 ahhh.. så kjipt.. det går bare liksom ikke å overclocke noe mer for meg da! Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Joda, bytt hovedkort! Endret 8. desember 2006 av Cilleron Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Multiplier er låst på intel, det må man bare leve med. På noen kan man faktisk SENKE den...men det er ikkeno gøy... 7444897[/snapback] Kan fint stille multiplier på min C2D-prosessor jeg. Vennligs ikke uttal deg om ting du ikke vet. ~ loathsome Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Beklager, la meg korrigere! Multiplier er låst på Intels Pentium 4 og D-serie. D-serien på 3,4 GHz og oppover kan multiplier senkes på. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Multiplier er låst på intel, det må man bare leve med. På noen kan man faktisk SENKE den...men det er ikkeno gøy... 7444897[/snapback] Kan fint stille multiplier på min C2D-prosessor jeg. Vennligs ikke uttal deg om ting du ikke vet. ~ loathsome 7454014[/snapback] Nei, det trur eg ikkje at du kan, med unntak dersom du har X6800. Men du kan sjølvsagt stille MP ned over... Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Joda, bytt hovedkort! 7453232[/snapback] Hehe! joa! burde vel kanskje det snart.. Endret 10. desember 2006 av Id3fiX Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Dessverre har jeg en E0 stepping av Intel P4 Presscott 3.2 Ghz, som er den minst klokkevennlige (socket 478) Så min maks er 3.85 Ghz på luft med dårlig minne, men da ville den ikke komme inn i BIOS. maks stabile overklokk er 3.6 Ghz med 1.5125 volt, og ca. 65 grader LOAD temp. Venter på en ny E6600, får se hva den klarer *håper på en god stepping* Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 ..vmod av vmch@1,64v og ei vannblokk på nb så var det gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå