Gå til innhold

Post din Intel-OC her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du blir utålmodig, kan du lage MASSE isbiter, knuse litt og litt om gangen og legge oppå radiatoren. :)

Men du bør ha en lufttørker på rommet for å hindre kondens på slanger og kjøleblokker! Både ved bruk av is og ved lave ute-temperaturer....

7428905[/snapback]

Tror uansett ikke det er temp som er feilen, som jeg har sagt i andre poster, P4P800 Umoddet liker ikke FSB på over 260, dette stemmer med det jeg og Id3fiX opplevde, fikk FSB opp i 259 der sa det stop selv om cpu'en lå på bare 24 grader, innimellom nede på 21.

Må nok modde HK vis vi skal høyere opp.

Lenke til kommentar
Hvis du blir utålmodig, kan du lage MASSE isbiter, knuse litt og litt om gangen og legge oppå radiatoren. :)

Men du bør ha en lufttørker på rommet for å hindre kondens på slanger og kjøleblokker! Både ved bruk av is og ved lave ute-temperaturer....

7428905[/snapback]

Tror uansett ikke det er temp som er feilen, som jeg har sagt i andre poster, P4P800 Umoddet liker ikke FSB på over 260, dette stemmer med det jeg og Id3fiX opplevde, fikk FSB opp i 259 der sa det stop selv om cpu'en lå på bare 24 grader, innimellom nede på 21.

Må nok modde HK vis vi skal høyere opp.

7429016[/snapback]

P5GDC Pro :love: Men jeg må ha ny ram om jeg skal over 235 MHz FSB... :(

Lenke til kommentar
Multiplier er låst på intel, det må man bare leve med.

På noen kan man faktisk SENKE den...men det er ikkeno gøy...

7444897[/snapback]

Kan fint stille multiplier på min C2D-prosessor jeg.

Vennligs ikke uttal deg om ting du ikke vet.

~ loathsome :)

7454014[/snapback]

Nei, det trur eg ikkje at du kan, med unntak dersom du har X6800. Men du kan sjølvsagt stille MP ned over...

Lenke til kommentar

Dessverre har jeg en E0 stepping av Intel P4 Presscott 3.2 Ghz, som er den minst klokkevennlige (socket 478) :( Så min maks er 3.85 Ghz på luft med dårlig minne, men da ville den ikke komme inn i BIOS. maks stabile overklokk er 3.6 Ghz med 1.5125 volt, og ca. 65 grader LOAD temp. Venter på en ny E6600, får se hva den klarer ;) *håper på en god stepping*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...