Gå til innhold

Post din Intel-OC her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. Når jeg leser litt her og ser andres resultater så blir jeg ganske fornøyd :)

Jeg gjentar at jeg kjører på 3444 Mhz med en P4 2.6 (800 FSB) stabilt.

 

 

Og folk sa at MSI Neo-FIS2R ikke var særlig bra til å overklokke! :roll:

Volt?

 

Stepping? bla bla bla... :p

Lenke til kommentar
Hmm.. Når jeg leser litt her og ser andres resultater så blir jeg ganske fornøyd :)

Jeg gjentar at jeg kjører på 3444 Mhz med en P4 2.6 (800 FSB) stabilt.

 

 

Og folk sa at MSI Neo-FIS2R ikke var særlig bra til å overklokke! :roll:

Kortet er sikkert bra det, mulig du har en villig cpu også? :D

Lenke til kommentar
Min 2.8 M0 er stabil på 240fsb med standard volt og 255fsb med 1.6v( klarer sikkert mer, men har ikke testa så mye..)

Fått min 2.8 opp i 235fsb, men den skal nok gå lengre etter jeg får PC4000 rammen min. Rammen jeg har nå stopper klokkinga greit, kommer ikke høyere enn 235fsb med den og gidder ikke endre multiplyer (1:1). Så har jeg litt å glede meg til når rammen endelig kommer :yes:

Lenke til kommentar
Min 2.8 M0 er stabil på 240fsb med standard volt og 255fsb med 1.6v( klarer sikkert mer, men har ikke testa så mye..)

Fått min 2.8 opp i 235fsb, men den skal nok gå lengre etter jeg får PC4000 rammen min. Rammen jeg har nå stopper klokkinga greit, kommer ikke høyere enn 235fsb med den og gidder ikke endre multiplyer (1:1). Så har jeg litt å glede meg til når rammen endelig kommer :yes:

Hvilken ram er det du har bestilt?

Lenke til kommentar
Hvilken ram er det du har bestilt?

2x256mb Geil Golden Dragon PC3700 opprinnelig, men den var defekt, så returnerte og iogmed at PSdata er utsolgt for PC3700 ba jeg de sende PC4000 versjonen istedet. Får bare avvente og se hva som kommer, håper på PC4000 :yes:

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...