Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Post din Intel-OC her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2.8 klokker jo dårligere enn 2.6 som oftest.

Min 2,8 klokker mye bedre enn min tidligere 2,6.

Det har vel litt med hvilken 2.6c og 2.8c man har. Slik som du, som var uheldig med din 2.6c, så er det sikkert tilfelle at en 2.8c klokker bedre. Men vanligvis kommer en 2.6c opp i 3.3-3.5 med luft, og mer med vannkjøling eller bedre.

Endret av Gef
Lenke til kommentar
2.8 klokker jo dårligere enn 2.6 som oftest.

Min 2,8 klokker mye bedre enn min tidligere 2,6.

Det har vel litt med hvilken 2.6c og 2.8c man har. Slik som du, som var uheldig med din 2.6c, så er det sikkert tilfelle at en 2.8c klokker bedre. Men vanligvis kommer en 2.6c opp i 3.3-3.5 med luft, og mer med vannkjøling eller bedre.

Jeg kjører 3.3GHz på min 2.8c med boxed kjøler... klart at 2.6c har en bedre prosentvis økning, men du kommer ikke høyere opp med en 2.6c

Lenke til kommentar
Jeg kjører 3.3GHz på min 2.8c med boxed kjøler... klart at 2.6c har en bedre prosentvis økning, men du kommer ikke høyere opp med en 2.6c

Akkurat det du gjørt! Man kommer høyere med 2.6c enn 2.8c. Ivertfall i følge http://www.cpudatabase.com/CPUdb

Der når de 4.2GHz med en 2.6c og 3.6GHz med en 2.8c.

Gjennomsnitts hastigheten for en 2.6c på overclockers er 3474 Mhz, mens på en 2.8c er det 3392 Mhz.

Lenke til kommentar
Akkurat det du gjørt! Man kommer høyere med 2.6c enn 2.8c. Ivertfall i følge http://www.cpudatabase.com/CPUdb

Der når de 4.2GHz med en 2.6c og 3.6GHz med en 2.8c.

Gjennomsnitts hastigheten for en 2.6c på overclockers er 3474 Mhz, mens på en 2.8c er det 3392 Mhz.

Som mange andre sier.. databaser er ikke til å stole så veldig på.. men de kan gi en pekepin.. Det er jo klart at folk som kommer høyt poster sine resultater.. men du ser ikke mye til dem som nesten ikke får klokka..+der er VELDIG mange som ikke poster sin resultater..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...