Livermore Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg har en Peugeot 3008 2012 mod. Sliter med å få spillt av musikk fra telefonen min (iphone 5) i bilen. Noen som har forslag til hvordan jeg kan gjøre dette uten a bruke en aux jeg kobler i sigarettenneren (en som spiller via frekvens på radioen). Helst via en AUX-inngang i bilen Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hvis du har aux i bilen, så ligger den sikker i midtkonsollen eller i hanskerommet. Min peugeot partner 2013 har bluetooth, så jeg streamer trådløst ifra 5s, men har også usb og 3.5mm jack kontakt i en liten boks under radioen. Bluetoothen fungerere også som handsfree Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 How To | Set-up Bluetooth in your Peugeot: https://www.youtube.com/watch?v=E5Qyb1BOToQ Lenke til kommentar
Livermore Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Hvis du har aux i bilen, så ligger den sikker i midtkonsollen eller i hanskerommet. Min peugeot partner 2013 har bluetooth, så jeg streamer trådløst ifra 5s, men har også usb og 3.5mm jack kontakt i en liten boks under radioen. Bluetoothen fungerere også som handsfree Jeg finner ikke en vanlig AUX-inngang. men det er en USB-inngang i midtkonsollen. Kan lade telefonen der men finner ikke ut hvordan jeg kan spille av musikk via USB da jeg ikke finner noe USB-funksjon på displayet. Er 3,5 mm jack en AUX-kabel hvor den er rød/hvit-splitt i den ene enden? i så fall har jeg inngang for det i hanskerommet. RIktig nok får jeg ikke lukket hanskerommet når den er koblet i. Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hvordan oppfører bil og tlf seg hvis du kobler ladekabelen i usb og tlf? Ogtrykker på source til usb kommer fram. Hvis det er orginalspiller du har riktignok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå