Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

AUX til peugeot

Anbefalte innlegg

Jeg har en Peugeot 3008 2012 mod.

Sliter med å få spillt av musikk fra telefonen min (iphone 5) i bilen. Noen som har forslag til hvordan jeg kan gjøre dette uten a bruke en aux jeg kobler i sigarettenneren (en som spiller via frekvens på radioen). Helst via en AUX-inngang i bilen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har aux i bilen, så ligger den sikker i midtkonsollen eller i hanskerommet.

Min peugeot partner 2013 har bluetooth, så jeg streamer trådløst ifra 5s, men har også usb og 3.5mm jack kontakt i en liten boks under radioen. Bluetoothen fungerere også som handsfree

Lenke til kommentar

Hvis du har aux i bilen, så ligger den sikker i midtkonsollen eller i hanskerommet.

Min peugeot partner 2013 har bluetooth, så jeg streamer trådløst ifra 5s, men har også usb og 3.5mm jack kontakt i en liten boks under radioen. Bluetoothen fungerere også som handsfree

Jeg finner ikke en vanlig AUX-inngang. men det er en USB-inngang i midtkonsollen. Kan lade telefonen der men finner ikke ut hvordan jeg kan spille av musikk via USB da jeg ikke finner noe USB-funksjon på displayet. Er 3,5 mm jack en AUX-kabel hvor den er rød/hvit-splitt i den ene enden? i så fall har jeg inngang for det i hanskerommet. RIktig nok får jeg ikke lukket hanskerommet når den er koblet i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...