MrCusNT Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hei. Jeg liker sandbox spill og er klart for et nytt. Post hvem som helst spill du kan gå rundt og gjøre hva du vil i. Gjerne sett rankeringer å. Det kan også være kommende. Lenke til kommentar
funchenstein Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Her er min topp ti liste 1) Mafia 1 2) GTA V 3) Red Dead Redemption 4) Skyrim 5) Mafia 2 6) GTA San Andreas 7) Fallout 3 8) Fallout New Vegas 9) Saints Row 2 10) Gun Endret 31. august 2014 av funchenstein Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Har mye det samme som funchenstein her, men her er min liste: 1. Red Dead Redemption 2. Skyrim (Helst med mods) 3. GTA: San Andreas 4. GTA V 5. Far Cry 3 6. Saints Row 3 7. Fallout: New Vegas Og her er noen spill som ikke er 100% gå overalt og gjør hva man vil, men ikke langt unna : 1. Assassin's Creed Brotherhood 2. Gothic 2 3. Borderlands 2 4. Gothic 3: Gold Edition 5. Risen Honorable mention (siden jeg ikke har spillt dette, men veldig mange elsker spillet): The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition Endret 1. september 2014 av Bamsemums313 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 På Bamsemums sin andre liste kan jeg legge til Dark Souls, kanskje. Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 StarForge Red Faction: Guerilla Evochron Mercenary (Kanskje ikke akkurat et "gå rundt i"-spill, mer "fly rundt i verdensrommet"-spill. Og Star Citizen passer vel også i begrepet sandbox når det en gang blir ferdig tror jeg Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Takk for alle svarene så langt. Hvordan er den fallout serien? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Takk for alle svarene så langt. Hvordan er den fallout serien? Veldig grei serie. Du kan bruke opptil flere hundre timer dersom du ikke fokuserer på main quest, da det er vanvittig mye å gjøre. I Skyrim har en automatisk generering av sidequest, men er usikker på om det faktisk er så automatisk som utviklerne påsto. Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 1. Just Cause 2 2. GTA San Andreas 3. Fallout New Vegas 4. Risen 5. Red Faction Guerrilla 6. The Saboteur (7. The Crew) Lenke til kommentar
funchenstein Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ooooh, The Saboteur tenkte jeg ikke på, veldig god action det altså! Kickass Grandpa, anbefaler deg sterkt å prøve ut Fallout 3 eller New Vegas, burde ikke koste all verden i disse dager. Men det er spill med litt dybde altså, hvis du er mest interessert i å fjase rundt å drive med f*enskap er Just Cause 2 et veldig godt tips Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 JC2 er episk. Skal visstnok komme en oppfølger snart. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Dark Souls = Sandbox ???? Ellers veldig åpenbart, men Minecraft er vel noe av det nærmeste man kommer "ekte" sandbox... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Eh Dark Souls er ikke så sandbox. Men ganske åpent. Derfor jeg la den til Bamsemums sin liste, ved navn "Og her er noen spill som ikke er 100% gå overalt og gjør hva man vil, men ikke langt unna". See? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 I Skyrim har en automatisk generering av sidequest, men er usikker på om det faktisk er så automatisk som utviklerne påsto. De har noenlunde samme system i Elder Scrolls 1. Det sier jo sitt. Rart de "glemte" å nevne det... Min liste, i tilfeldig rekkefølge (da alle er vel verdt å spille): - Elder Scrolls 3; Morrowind - Saint's Row 1, 2, 4 - Spider-man 2 - Amazing Spider-man - GTA: San Andreas - Assassin's Creed 4: Black Flag - Fallout: New Vegas - Windborne - Sacred 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå