Zepticon Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Saab 9-3 er jo også en passe liten bil, men også med meget god plass. Du får også spesielt mye bil for pengene ettersom verdien på Saab'er har gått betraktelig ned de siste årene grunnet konkursen. Veldig godt tips her ja! Tror du får mye "luksus" for lite penger om du går opp noen tusen og velger en Saab. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Er det en spesiell grunn for at jeg hadde vært nødt til å bytte til orginal lyktene på Boraen? Annet en at de er harry da :S Slike lykter skal vre godkjennte for europa med e-merking og whatnot. Mye til tyske biler er det, men ikke alt. Så i værste fall må du få tak i nye orginale lykter:) (noe jeg mener du burde gjort uansett) Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Er det en spesiell grunn for at jeg hadde vært nødt til å bytte til orginal lyktene på Boraen? Ja. Den har Xenon-lys, neppe godkjent.. (Sånt må godkjennes!) I tillegg mangler den trolig automagisk høyderegulering av lys, noe som er påbudt om man har xenon på nærlys. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Er det en spesiell grunn for at jeg hadde vært nødt til å bytte til orginal lyktene på Boraen? Ja. Den har Xenon-lys, neppe godkjent.. (Sånt må godkjennes!) I tillegg mangler den trolig automagisk høyderegulering av lys, noe som er påbudt om man har xenon på nærlys. Ok, så hvis de ikke er godkjent blir jeg nødt til å skifte tilbake til de orginale (medfølger). Bilen ble jo EU godkjent i Mars iår, og gikk igjennom med lysa på. Prøvde å prute litt, og kunne få bilen for 27000 kr. Begynner å bli desperat, er muligens derfor jeg er villig til å kaste meg på en bil Skal også sjekke ut Saab mer, er det anbefalt å skaffe meg en 9-3 fra rundt 2000 som er nylig EU godkjent og som har gått rundt 150k kanskje? Endret 3. september 2014 av Lomeus Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Tenkte egentlig bare å si takk for hjelpen. Fikk en god pekepinn og fikk kjøpt meg en bil for å komme meg på jobb. Forhandla meg også til en god pris, ettersom bilen jeg kjøpte VW Bora hadde veldig myke dempere,spesielt foran - Men veit at McPherson dempere som denne bilen har ikke er veldig dyre, fikk bilen ned fra 30 - 26 tusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå