katt3n Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Hei. Har nylig kjøpt meg en ny tv (https://www.komplett.no/samsung-50-led-smart-tv-ue50h5505/813630). Jeg bruker Tv2 Sumo for å se Premier league. Jeg har prøvd å streame det via app direkte til samrt tven, fra apple tv eller direkte fra Pcen(koblet til tven).. Jeg får full HD kvalitet, men flyten i bilde er ikke i nærheten av like bra som jeg får om jeg ser på en HD kanal fra dekoderen eller direkte på PCEN(ikke koblet til tv). Har prøvd forskjellige innstiligner på tven til ingen nytte. Noen som vet hva som kan gjøre dette? Er det tven min som er for dårlig ? eller er det rett og slett sumo som ikke er beregent for så store skjermer? Endret 31. august 2014 av katt3n Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det handler vel om at bilder via internett gir bare 24 bilder i sekundet mens en tvsending gir flere. Merker akkurat samme "problemet" selv. Mulig jeg er helt på viddene, men det høres riktig ut i mine ører. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Tv-sending gir vel ikke mer enn 24 bilder i sekundet? Hvis ballen hakker voldsomt må du skru av motion plus hvis du bruker Samsung-appen. Lenke til kommentar
katt3n Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Tv-sending gir vel ikke mer enn 24 bilder i sekundet? Hvis ballen hakker voldsomt må du skru av motion plus hvis du bruker Samsung-appen. Ballen hakker ikke. Hvor finner jeg denne innstillingen, og hva er det? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Den finner du på bildeinnstillinger. Hvis ikke ballen hakker vet jeg ikke om det hjelper å skru den av. Beklagligvis er kvaliteten på TV-sendingene mye bedre enn det stream kan gi deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå