john_petter Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Fisheye fantasy Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Der er tydeligvis blitt så mørkt på kvelden nå at nordlyset er synlig, og kombinsert med denne fyrlykta ble det litt morsomt. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det grønne lyset durer omtrent direkte ut i venstre krysset oppe og ødelegger litt for perspektivet så den gode spenningen uteblir. Hva med å kutte på oversiden av de loddrette festene til fyret nede som bare trekker ufortjent oppmerksomhet likevel - og legge til tilsvarende oppe så den grønne strålen går rent ut på venstre ramme med litt luft opp til hjørnet? Det vil øke spenningen i bildet som jo ble litt artig med fiskeøye-avviket som gir de buete linjene. Har du ikke mer oppe så er det jo bare å legge til i canvas size og klone inn fra ekstisterende himmel som burde være grei skuring her. Roar Roar Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Veldig fint bilde! Egentlig ikke så mye mer å si da både motiv, ramming, eksponering, fargebalanse og fokus er veldig bra. Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Beklager seint svar her,men vi får si "bedre sent enn aldri" ;-) Synes det er en ære at noen i det hele tatt gidder å kommenterer bildene mine her,så takk alle tre. Til Jan Erik er det jo bare å takke og bukke :-) Roar: Jeg har nok dine ord om beskjæring og hjørner friskt i minne fra før,og tenkte nettop på deg da jeg la ut dette ;-) Ikke mer å hente oppe,og jeg ville gjerne rygge litt når jeg tok bildet,for skaffe litt mer "luft" men det går nok ikke p.g.a. terrengets beskaffenhet.. Å "legge til i canvas size og klone inn fra ekstisterende himme" er nok ikke "bare" for meg.:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg