Gå til innhold

Fisheye fantasy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det grønne lyset durer omtrent direkte ut i venstre krysset oppe og ødelegger litt for perspektivet så den gode spenningen uteblir.

Hva med å kutte på oversiden av de loddrette festene til fyret nede som bare trekker ufortjent oppmerksomhet likevel - og legge til tilsvarende oppe så den grønne strålen går rent ut på venstre ramme med litt luft opp til hjørnet? Det vil øke spenningen i bildet som jo ble litt artig med fiskeøye-avviket som gir de buete linjene.

Har du ikke mer oppe så er det jo bare å legge til i canvas size og klone inn fra ekstisterende himmel som burde være grei skuring her.

Roar

Roar

Lenke til kommentar

Beklager seint svar her,men vi får si "bedre sent enn aldri" ;-)

Synes det er en ære at noen i det hele tatt gidder å kommenterer bildene mine her,så takk alle tre.

Til Jan Erik er det jo bare å takke og bukke :-)

Roar: Jeg har nok dine ord om beskjæring og hjørner friskt i minne fra før,og tenkte nettop på deg da jeg la ut dette ;-)

Ikke mer å hente oppe,og jeg ville gjerne rygge litt når jeg tok bildet,for skaffe litt mer "luft" men det går nok ikke p.g.a. terrengets beskaffenhet..

Å "legge til i canvas size og klone inn fra ekstisterende himme" er nok ikke "bare" for meg.:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...